میاتوویچ:«آنچلوتی احد اخوت با کسی نبسته»/ روبرتو کارلوس:«کاماوینگا از هواداران هراسی ندارد»

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان اسبق رئال مادرید در مورد بازی با اینتر صحبت کردند.

میاتوویچ:” سال گذشته رئال نقش خوبی در چمپیونزلیگ نداشت اما امسال مربی عوض شده است. مربی جدیدی آمده و هواداران برگشته اند. بازیکنان می خواهند خودشان را نشان بدهند. آنچلوتی به خوبی شرایط را کنترل می کند. او عهد اخوت با کسی نبسته است. به خیلی ها فرصت خواهد داد. هازارد هم فرصتش را خواهد داشت. رئال، چمپیونزلیگ را خیلی خوب شروع کرد به خصوص در مقابل حریفی که شرایط بدنی بهتری داشت اما حس خیلی خوبی دارم. بازیکنان می دانند که برای گلزنی باید خیلی بهتر باشند. رودریگو بازیکنی است که ضربات خیلی خوبی می زند. این کیفیت اوست. وینیسیوس بازیکنی است که خیلی رشد کرده اما برایش گلزنی مشکل است. رودریگو ساده بازی می کند و گل می زند و این در این تورنمنت کلیدی است. اینتر در نیمه اول برتر بود اما بازی با تساوی بدون گل تمام شد. این از نظر روانی به سود رئال بود. رئال می داند که در نیمه اول خوب نبود اما با این وجود نباختند. ناجو نمی توانست خودش به تنهایی دفاع کند و به حمایت وینیسیوس یا یک هافبک نیاز داشت. اینتر با پریشیچ و دارمیان در نیمه اول فضاها را باز می کرد. پریشیچ بازیکن بسیار خطرناکی است.”

والدانو:” کورتوا در رئال مادرید طاقت آورد و برزیلی ها در نیمه دوم عالی بودند. در نیمه دوم انرژیک تر بودیم و در ۳۰ دقیقه پایانی لیاقت گل را داشتیم. کاماوینگا در زمان پاس نهایی خیلی پخته تر عمل کرد و رودریگو باز هم در اروپا درخشید.”

روبرتو کارلوس:” رئال مادرید از تجربه اش استفاده کرد. اینتر خیلی زود خسته شد. پس از صحبت های آنچلوتی بین دو نیمه و با توجه به شناختش از بازیکنان رئال در نیمه دوم سطح خیلی بالایی داشت. پیروزی مهمی برای شروع چمپیونزلیگ بود. صحنه گل خیلی زیبا بود. کیفیت فردی بالایی را دیدیم. کاماوینگا با این که خیلی جوان است،در اولین بازیش از برنابئو نترسید و کلا از هواداران هراسی ندارد. لوکاس با وظیفه دفاع و حمله در زمین بود. رودریگو با وظیفه حمله وارد شد. بدین ترتیب تفکر بازی رئال با این تعویض عوض شد. در نیمه دوم شرایط متفاوت بود. رئال متفاوت شد. جدیت و سرعت توگ بیشتری را دیدیم.

شوستر:”صحنه گل بهترین حرکت رئال در کل بازی بود. بالاخره سه پاس متوالی دادند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میاتوویچ:«آنچلوتی احد اخوت با کسی نبسته»/ روبرتو کارلوس:«کاماوینگا از هواداران هراسی ندارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ