بازیگران فیلم پنج ستاره +زمان پخش از تلویزیون

0

نام بازیگر دختر فیلم پنج ستاره با محل فیلمبرداری و لوکیشن

پنج ستاره فیلمی به کارگردانی مهشید افشارزاده محصول سال ۱۳۹۲ ایران است.

خلاصه داستان

فیلم در مورد دختری است که برای رفتن به دانشگاه پول کافی را ندارد بنابراین در کنار مادرش به کار در هتلی لوکس می‌پردازد و همه چیز تا دزدیده شدن ساعت مهمان مشهور هتل به خوبی پیش می رود.

مریم ( دیبا زاهدی ) دختر جوانی است که به تازگی در دانشگاه قبول شده اما خانواده اش برای پرداخت شهریه دانشگاه دچار مشکلات فراوانی هستند. از این رو مریم تصمیم می گیرد به هتلی که مادرش ( شیرین بینا ) در آنجا کار می کند برود تا بتواند شغلی نیمه وقت بدست آورده و بخشی از شهریه دانشگاهش را خودش پرداخت کند. اما حضور مریم در این هتل و مواجه با انسانهای مختلف اتفاقاتی را رقم می زند که …

معرفی فیلم و سریال لوکیشن فیلم ها فیلم پنج ستاره ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش آی فیلم بیوگرافی دیبا زاهدی

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «پنج ستاره» پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ رأس ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد (جمعه) خواهد بود.

فیلم پنج ستاره در کدام هتل فیلمبرداری شد

امیر سمواتی تهیه‌کننده «۵ ستاره» با اشاره به اینکه فیلمبرداری این فیلم در هتل های آزادی و هما انجام شد، گلایه کرد این هتل های دولتی هزینه هنگفتی برای چند روز فیلمبرداری از ما گرفتند و با همکاری‌های لازم را نداشتند.

بازیگران و نقش هایشان

بازیگر نقش
شهاب حسینی رضا
دیبا زاهدی مریم
سحر قریشی فریبا
بهنوش بختیاری زری
بهناز جعفری ملیحه
شیرین بینا هما
همایون ارشادی میرک آبادی
لیلا بلوکات شقایق
محمود جعفری قاسم
امید روحانی آهنگری

عوامل فیلم «پنج ستاره»

کارگردان: مهشید افشارزاده/ تهیه کننده: امیر سمواتی/ نویسنده: علی اکبر قاضی نظام/ مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی/ صدابردار: منصور شهبازی/ فیلمنامه: علی اکبر قاضی نظام/ تدوین: واروژ کریم مسیحی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ