رونمایی از تیزر سریال امنیتی «سرجوخه»

0

تیزر سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی از روز گذشته با پخش از شبکه سه سیما رونمایی شد‌

سریال های در حال ساخت سریال شبکه سه سریال سرجوخه سریال جدید احمد معظمی سریال امنیتی سرجوخه زمان پخش سریال شبکه سه تیزر سریال بیوگرافی احمد معظمی بازیگران سریال سرجوخه اخبار فیلم و سریال احمد معظمی کیست احمد معظمی

درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» که از پاییز سال گذشته کلید خورده، این روزها با دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شود و پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است.

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا» و آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی بازیگرانی هستند که تا به حال حضور آنها در سریال رسانه‌ای شده و دیگر کاراکترهای مجموعه نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

این سریال یک درام امنیتی_اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تیزر سریال سرجوخه

حمیدرضا محمدی بازیگر فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» و همچنین برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند.

منبع : گلونی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ