براهیم دیاز کیست؟ +عکس خانواده در اینستاگرام

0

براهیم دیاز Brahim Diaz متولد ۳ اوت ۱۹۹۹ بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است و ۲۲ سال سن دارد ( قد : ۱۷۱ ) که در حال حاضر در پست هافبک برای باشگاه فوتبال آث میلان در سری‌آ و تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال اسپانیا بازی می‌کند.

همسر براهیم دیاز بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی براهیم دیاز بازیکنان میلان اینستاگرام براهیم دیاز

براهیم عبدالقادر دیاز در اسپانیا در والدین اسپانیایی در ملیلیه به دنیا آمد، اما به دلیل مادربزرگ پدری اش واجد شرایط بازی در مراکش است. براهیم یک جوان بین‌المللی اسپانیا است و اولین حضور خود را در سن ۱۶ سالگی انجام داد، جایی که وی به خاطر عملکردهای خود برای بازیهای زیر ۱۷سال اسپانیا در مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال اروپا ۲۰۱۶ تحسین شد.

میلان به طور رسمی براهیم دیاز، هافبک اسپانیایی را با قرارداد قرضی و دو ساله از رئال مادرید به خدمت گرفت. برخی منابع خبر از بند خرید برای باشگاه میلان داده اند، اما این تیم در بیانیه رسمی خود اشاره به این موضوع نکرد. دو باشگاه در بیانیه خود عنوان کردند که انتقال براهیم دیاز با قراردادی قرضی و دو ساله تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

عکس خانواده براهیم دیاز (پدر و مادر و خواهر و برادر)

اما اخبار حاکی از آن است که میلان می تواند در آینده براهیم دیاز را به قیمت تقریبی ۲۲ میلیون یورو به صورت دائم خریداری کند. همچنین رئال مادرید نیز گزینه ای برای خرید مجدد این بازیکن با رقم ۲۷ میلیون یورو در اختیار دارد. به نظر می رسد روسونری سه میلیون یورو برای این انتقال قرضی و دو ساله به رئال مادرید پرداخت کرده است. براهیم دیاز پیش از این و در فصل ۲۱-۲۰۲۰ به صورت قرضی در میلان بازی کرده و در ۳۹ بازی هفت گل به ثمر رسانده بود.

در بیانیه باشگاه میلان آمده است: “مفتخریم اعلام کنیم با براهیم دیاز، بازیکن رئال مادرید به مدت دو سال و به صورت قرضی توافق کرده ایم. این قرارداد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد. براهیم دیاز پس از به ثمر رساندن هفت گل در ۳۹ بازی با میلان در فصل گذشته، با پیراهن شماره ۱۰ به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.”

باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۱۶–۲۰۱۹ منچستر سیتی ۵ (۰)
۲۰۱۹– رئال مادرید ۱۵ (۱)
۲۰۲۰- ←آث‌میلان (قرضی) ۲۵ (۵)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ