فشار خبرنگاران نزدیک به آسنسیو و ایسکو به آنچلوتی

0

رئال مادرید نیوز : در حالی که رئال مادرید در شروع فصل خیلی خوب نتیجه گرفته و کاملا مشخص است که آنچلوتی به کارش مسلط است و می داند که چه می کند، خبرنگاران نزدیک به آسنسیو و ایسکو با  فشار به مربی ایتالیایی می خواهند کاری کنند که به این دو بازی برسد.

در حقیقت هر دو بازیکن بیش از سه سال است که کرکره را پایین کشیده اند و تعداد بازیهای قابل قبولشان در این مدت به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد اما حالا حمله به آنچلوتی را آغاز کرده اند.

آسنسیو در سال ۲۰۱۸ قرار بود که جانشین رونالدو شود اما هر سال ضعیف تر از سال قبلش بوده و هرگز کیفیت جالبی از خودش ارائه نداده است. این بازیکن حتی در مقطع پایانی فصل گذشته که رئال مصدومان زیادی داشت هم بعد از چند بازی قابل قبول دچار افت شد و زیدان چاره ای جز کنار گذاشتنش از ترکیب نداشت. حالا و در حالی که رئال مادرید نیازی به آسنسیو ندارد (وینیسیوس می درخشد، هازارد و رودریگو نیز به مراتب بهتر از مارکو هستند) خبرنگاران نزدیک به این بازیکن فشار آوردن به آنچلوتی را آغاز کرده اند تا هر طور که شده از آسنسیو در ترکیب استفاده کند.آنچلوتی می دانست که اسنسیو با کیفیت پایین کنونی نمی تواند در پست وینگر در رئال نقشی داشته باشد و می خواست از او در خط هافبک استفاده کند اما خرید لحظه آخری کاماوینگا باعث شد تا شانس برای حضور آسنسیو در این پست هم کاهش پیدا کند و حالا این بازیکن یا باید از معدود فرصت هایش در رئال استفاده کند یا به سمت درهای خروجی برود.

از سویی ایسکو که با سالهای اوجش فاصله زیادی دارد هم کیفیت نازلی ارائه می دهد. کارلتو به خوبی می داند که این هافبک کیفیت بالایی ندارد و با دوره اول حضور مربی ایتالیایی در برنابئو فاصله زیادی دارد و به همین خاطر است که حتی المقدور به او فرصت نمی دهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

فشار خبرنگاران نزدیک به آسنسیو و ایسکو به آنچلوتی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ