پیش بازی کادیز – بارسلونا ؛ آخرین بازی کومان روی نیمکت بارسلونا ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – دو تیم کادیز و بارسلونا امشب ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه رامون کارانزا به مصاف یکدیگر می روند. این بازی مربوط به هفته ۶ لالیگا است و برای دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

تیم کادیز موفق شد در بازی حساس خارج از خانه خود برابر تیم سلتاویگو با نتیجه ۲-۱ پیروز شود تا با پیروزی و روحیه خوب راهی بازی با بارسلونا شود. لوزانو و اسپینو گلزنان کادیز در این بازی بودند.

 

در آن سمت بلوگرانا در بازی گذشته خود در ورزشگاه نیوکمپ برابر گرانادا به تساوی ۱-۱ رسید. بارسلونا شرایط سختی را در این بازی سپری کرد و علیرغم تسلط بر بازی در خلق موقعیت مشکل داشت. رونالد آرائوخو گلزن بارسلونا برابر گرانادا بود.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

از تیم کادیز چه انتظاری می رود ؟

 

تیم کادیز در این فصل در رده پانزدهم جدول رده بندی وجود دارد. کادیز می تواند در خانه خود برای هر تیمی خطرساز شود. تنها برد کادیز تا به اینجای لالیگا برابر تیم سلتاویگو بوده است که عملکرد خوبی نشان دادند.

 

کادیز فصل پیش هم موفق شد در خانه خود بارسلونا را شکست دهد. شاگردان آلوارو سرورا با سیستم ۲-۴-۴ بازی می کنند و سعی می کنند با استفاده از بلوک میانی محکم در دفاع پایدار باشند.

 

در تیم کادیز جرمیاس لدسما دروازه بان خواهد بود. آلفونسو اسپینو ۲۹ ساله دفاع چپ و ایساک کارسلن دفاع چپ تیم کادیز خواهند بود. ویکتور چاست و هارویان هم زوج دفاع میانی کادیز را تشکیل می دهند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

به نظر می رسد فالی ، الکس فرناندز ، توماس آلارکون و آنتونیو لوزانو ۴ بازیکن خط میانی کادیز هستند. آلارکون هافبک دفاعی است و آنتونیو لوزانو می تواند به عنوان هافبک هجومی یا در جناحین بازی کند.

 

سالوی سانچز و آلوارو نگردو هم دو بازیکن خط حمله تیم کادیز هستند. نگردو بیشتر مهاجم هدف زرد پوشان می باشد و سانچز برای بازیسازی به خط میانی کمک می کند.

 

از تیم بارسلونا چه انتظاری می رود ؟

 

بارسلونا در شرایط بسیار سختی قرار دارد. نتایج اخیر کاتالان ها اصلا مطابق انتظار نیست و از آن سمت جنگ میان مدیریت بارسلونا و رونالد کومان سرمربی این تیم وضعیت سختی را ایجاد کرده است.

 

پس از شکست برابر بایرن مونیخ مدیریت بارسلونا به کومان سه بازی فرصت داد تا شرایط را برگرداند ، اما کومان در گام اول یک تساوی به دست آورد و بازی با کادیز می تواند بازی آخر او باشد ، آن هم پس از حرکت عجیب در نشست خبری روز گذشته.

 

بارسلونا از سیستم ۳-۳-۴ استفاده می کند. مارک آندره تراشتگن مطابق معمول درون دروازه خواهد بود. زوج خط دفاع بارسلونا می تواند زوج آرائوخو – پیکه و یا آرائوخو – گارسیا باشد. 

 

با توجه به مصدومیت دو دفاع چپ بارسلونا ، به نظر می رسد امروز سرجینیو دست به دفاع چپ خواهد رفت و اسکار مینگوئزا در سمت راست خط دفاعی بازی می کند. 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

به نظر نمی رسد رونالد کومان در ۳ بازیکن خط میانی تغییر خاصی دهد. سرخیو بوسکتس ، فرنکی دی یونگ و سرجی روبرتو گزینه های محتمل کومان هستند. البته احتمال حضور گاوی به جای روبرتو وجود دارد.

 

در نهایت انتظار می رود فیلیپ کوتینیو ، ممفیس دپای و یوسف دمیر مثلث خط حمله بارسلونا را در بازی ددلاین رونالد کومان تشکیل دهند.

 

نگاهی به ۵ بازی اخیر دو تیم

 

کادیز

 

کادیز ۱-۱ لوانته لالیگا
رئال بتیس ۱-۱ کادیز لالیگا
کادیز ۳-۲ اوساسونا لالیگا
کادیز ۲-۰ رئال سوسیداد لالیگا
سلتاویگو ۲-۱ کادیز لالیگا

 

بارسلونا

بارسلونا ۲-۴ رئال سوسیداد لالیگا
اتلتیک بیلبائو ۱-۱ بارسلونا لالیگا
بارسلونا ۱-۲ ختافه لالیگا
بارسلونا ۳-۰ بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا ۱-۱ گرانادا لالیگا

 

نگاهی به ۴ تقابل اخیر دو تیم

کادیز ۱ – ۳ بارسلونا ( لالیگای ۲۰۰۵/۲۰۰۶ )

بارسلونا ۱ – ۰ کادیز ( لالیگای ۲۰۰۵/۲۰۰۶ )

کادیز ۲ -۱ بارسلونا ( لالیگای ۲۰۲۰/۲۰۲۱ )

بارسلونا ۱ – ۱ کادیز ( لالیگای ۲۰۲۰/۲۰۲۱ )

 

وضعیت دو تیم در جدول لالیگا

رده تیم تعداد بازی برد تساوی باخت گل. ز گل . خ تفاضل امتیاز
۸ بارسلونا ۴ ۲ ۲ ۰ ۸ ۵ ۳ ۸
۱۵ کادیز ۵ ۱ ۲ ۲ ۶ ۸ ۲- ۵

 

نکات آماری بازی

 

بارسلونا در دو بازی گذشته برابر کادیز در لالیگا پیروز نشده است. اگر این بازی هم همینگونه باشد بارسلونا رکورد بیشترین عدم پیروزی را برابر کادیز به دست می آورد.

 

بارسلونا بازی خارج از خانه قبلی خود را برابر کادیز واگذار کرد. کاتالان ها هیچ گاه دو بازی پیاپی را به کادیز واگذار نکرده اند.

 

کادیز در ۴ بازی گذشته در ورزشگاه خانگی خود پیروز نشده است.

 

بارسلونا در ۵ بازی از ۸ بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

ترکیب احتمالی بارسلونا برابر کادیز

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

پیش بازی کادیز – بارسلونا ؛ آخرین بازی کومان روی نیمکت بارسلونا ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ