جباری: استقلال نیاز به مدیر بزرگ دارد

0

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بزرگ است و به مدیر بزرگ نیاز دارد و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی جباری با اشاره به استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه ایشان خیلی زودتر از اینها باید از استقلال می‌رفت و نمره  او در طول دورانی که در صندلی مدیریت باشگاه استقلال نشستند منفی بود.

وی افزود: مشکلات امروز استقلال مربوط به سال‌های گذشته است، به دورانی که مسعود سلطانی‌فر بر مسند وزارت ورزش نشست و با تصمیات خود این تیم را به شرایط بحرانی و حاشیه‌ای رساند.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال مظلوم‌ترین تیم ایران است، تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد و در چند ساله گذشته مدیرانی برای این تیم انتخاب شدند که نتوانستند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

جباری تصریح کرد: من یک خاطره‌ای را چند بار تعریف کرده‌ام و بد نیست یکبار دیگر آن را بر زبان بیاورم. سال پیش در آستانه انتخاب مددی من و چند پیشکسوت استقلال به وزارت ورزش و جوانان دعوت  شده بودیم، ناگهان درب اتاق باز شد و مددی به همراه یکی از مدیران آن زمان وزارت ورزش وارد شد من به نشانه اعتراض بلند شدم و گفتم اگر مددی حضور داشته باشد من می‌روم که با اعتراض من او را به اتاق دیگری بردند تا نشست ادامه داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من می‌دانستم مددی نمی‌تواند کوچک‌ترین بازدهی برای استقلال داشته باشد، استقلال بزرگ است و به مدیر بزرگ نیاز دارد و امیدوارم حمید سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرند و شخصی را انتخاب کنند که به روزهای تلخ استقلال پایان دهد.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

جباری: استقلال نیاز به مدیر بزرگ دارد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ