والدانو:«رئال مادرید بی دقت بود»/ میاتوویچ:«هازارد؟ آنچلوتی می خواهد همه را راضی کند»

0

رئال مادرید نیوز : واکنش بازیکنان اسبق رئال مادرید را به تساوی مقابل ویارئال مرور می کنیم.

خورخه والدانو:” ویارئال در نیمه اول تیم غالب میدان بود. توپ را مدیریت کردند و با آرامش شرایط را کنترل کردند. رئال مادرید در نیمه دوم بهتر شد، کارشان با توپ بهتر شد اما بی دقت بودند. با حضور هازارد بهتر شدند اما کافی نبود. والورده در پست دفاع راست بیش از حد ایستا بود.  هواداران برای داور سوت زدند اما مشکل رئال مادرید، فوتبالی بود و احساس ناراحتی داشتند. باید بیشتر خطر ایجاد می کردند و  فشار را بهتر کنترل می کردند. توپ بیشتر تحت کنترل تیم مهمان بود.

پدخا میاتوویچ:” رئال مادرید خیلی خواب آلود بود و وارد بازی نشده بودند.رئال در هر دو نیمه خیلی خوب شروع کرد اما به تدریج افت کرد. آنچلوتی به خوبی شرایط را  مدیریت می کند هر چند که در مورد هازارد مشکلی وجود دارد. مقابل اینتر به او بازی نداد اما مقابل والنسیا بازی کرد. البته آنچلوتی سعی می کند کل تیم را راضی کند.”

سانچیس:” رئال مادرید باید خط هافبک را تقویت می کرد تا بیشتر صاحب توپ شود و به همین علت هازارد وارد زمین شد. رئال مادرید مشکل داشت چون ویارئال با توپ خیلی راحت بود.

پولی رینکون:” در بازی قبلی روی رودریگو خطا کردند و تقریبا پیراهنش را پاره کردند و داور ندید. برای دومین بازی پیاپی تصمیم داوری اثرگذار بود…”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

والدانو:«رئال مادرید بی دقت بود»/ میاتوویچ:«هازارد؟ آنچلوتی می خواهد همه را راضی کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ