سرمربی بنفیکا : بارسلونا با مسی ۸-۲ شکست خورد ؛ فردا زمان بدی برابر یکی از قوی ترین تیم ها خواهیم داشت !

0

اختصاصی بارسا نیوز – روز چهارشنبه ۷ مهر دو تیم بارسلونا و بنفیکا در ورزشگاه خانگی بنفیکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی دومین بازی لیگ قهرمانان دو تیم در مرحله گروهی می باشد.

 

خورخه خسوس سرمربی تیم بنفیکا امروز در نشست خبری پیش از دیدار برابر بارسلونا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران درباره بازی فردا شب پاسخ داد.

 

بازی فردا برابر بارسلونا

فردا زمان بدی برابر بارسلونا خواهیم داشت ! مقابل بازیکنان بزرگی بازی خواهیم کرد. آن ها یکی از قوی ترین تیم های اروپا هستند.

 

غیبت لیونل مسی در بارسلونا

بارسلونا همچنان یکی از قوی ترین تیم های اروپا است. حتی بدون مسی هم آن ها بسیار قدرتمند هستند. هیچ کس شک ندارد که هر تیمی با لئو قوی تر است ، اما بارسلونا در این فصل فقط مقابل بایرن مونیخ شکست خورده است ، نه بیشتر.

 

خورخه خسوس ادامه داد :

بازی ۸-۲ هم با حضور او ( مسی ) رخ داد. فردا زمان بدی خواهیم داشت و مقابل بازیکنان بزرگی بازی خواهیم کرد.

 

سبک بازی بارسلونا

ما می دانیم آن ها به دلیل بازی موقعیتی یک تیم بسیار خطرناک هستند ، زیرا به کیفیت فردی بازیکنان خود اطمینان زیادی دارند. تیم هایی هستند که آن ها را پرس می کنند و دیگر تیم ها به بارسلونا اجازه فضاسازی می دهند. ما ترجیح می دهیم ریسک کنیم ، زیرا قصد تغییر روش بازی را نداریم. سعی می کنیم از دفاع بارسلونا پرس را آغاز کنیم.

 

رویکرد تیم بنفیکا

به طور معمول ما با سه مهاجم بازی می کنیم. من بسته به فرم ، استراتژی و خط بازی خود گزینه های زیادی برای انتخاب دارم. کیفیت در تیم من وجود دارد. انتخاب من هرگز عملکرد تیم را پایین نمی آورد.

 

رافا سیلوا مامور مهار بوسکتس و دی یونگ

ممکن است درست باشد ، اما شما در برخی چیزها پیروز می شوید و برخی چیزها را از دست می دهید. شما می توانید از نظر دفاعی خوب باشید ، اما در بخش هجومی ضعیف. این سوالی است که باید فردا جواب آن را پیدا کنم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

سرمربی بنفیکا : بارسلونا با مسی ۸-۲ شکست خورد ؛ فردا زمان بدی برابر یکی از قوی ترین تیم ها خواهیم داشت !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ