کروس:«زیدان گفت بعد از ۳۰-۳۱ سالگی بهترین سالهای فوتبالم را خواهم داشت»

0

رئال مادرید نیوز : تونی کروس مقابل شریف اولین دقایق فصلش را در رئال مادرید داشت. این بازیکن ۳۱ ساله مصاحبه ای مفسل با سایت گل در مورد مسائل مختلف داشته است. البته این مصاحبه قبل از شکست مقابل شریف انجام شده است.

شروع فصل:” می توانیم از نتایجی که تا کنون کسب کردیم، خوشحال باشیم. برخی بازیها مشکل تر و نزدیک تر بودند اما توانستیم مسیر پیروزی را پیدا کنیم. در شروع فصل همیشه کمی مشکل است تا در جریان بایز قرار بگیری. نمی توانی از اولین هفته خوب بازی کنی. چنین چیزی امکان پذیر نیست.

کاماوینگا:” ادواردو تا کنون خیلی خوب بوده است. وقتی با او بیشتر تمرین و بازی کنم راحت تر می توانم در موردش صحبت کنم اما تا کنون دیده ام که در بازیها خیلی خوب بوده است و با انرژی اش به ما کمک کرده است.”

امباپه:” در تابستان گفتم که دوست دارم بازییکنی مثل ا وبیاید اما اگر نیاید هم تیم خوبی داریم. ببینیم در آینده چه می شود. برایم سخت است که در موردش صحبت کنم چون من تصمیم نمی گیرم. کیفیتش تغییر نکرده است. بازیکن خوبی است و می دانیم که رئال به دنبال خرید او بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. به نظرم شرایط خوبی داریم و بدون امباپه هم شرایط خوب است اما نظرم عوض نشده اما بهترین بازییکنان باید در رئال باشند و او هم یکی از آنهاست.”

آینده خودش، کاسمیرو و مودریچ:” نمی توان گفت که دوران فوتبالمان تمام شده است و از سویی تفاوت سنی داریم. کاسمیرو ۲۹ ساله است، من ۳۱ ساله و لوکا ۳۶ ساله. نمی توان در مورد هر سه نفر به یک شکل صحبت کرد. هنو زمی توانیم سطح خوبی داشته باشیم.” یادم است که زیدان دو سال پیش و وقتی ۲۹ ساله بودیم و سه چمپیونزلیگ پیاپی را برده بودیم به من گفت که با توجه به تجربه ام روزهای بهتری برایم در راه است چرا که بهترین سالهای یک بازیکن از ۳۰-۳۱ سالگی است. در سن ۳۱ سالگی هنوز می تواند فوتبال خیلی خوبی ارائه بدهد.”

برنامه های مربیگری:” هنوز به این که مربی حرفه ای شوم، فکر نمی کنم بلکه بیشتر به بچه ها فکر می کنم تا بتوانم به تیم کمک کنم. دوست ندارم که زیاد سفر کنم و مدت زیادی در هتل ها باشم اما با این وجود می خواهم به افراد زیادی در دنیا کمک کنم. هنوز جوان هستم و در هتل ها در حین سفرهای تیمی معمولا اهل سرگرمی های معمول نیستم. پلی استیشن بازی نمی کنم و از زمانم در هواپیما و هتل ها استفاده می کنم تا در مورد برنامه هایی که برای اپلیکیشنم دارم، فکر کنم.”

سبک بازی:” این که زیاد با توپ بدوم، سبک من نیست اما در برخی اوقات به این کار نیاز است. در این مورد سعی می کنم که توپ را به خودم نزدیک نگه دارم و سرم را رو به بالا می گیرم. برای این کار باید خیلیت مرین کنی. برخی بازیکنان کارهای بدون فکر انجام می دهند اما من فکر می کنم و می دانم که فوتبال فقط این نیست که چهار نفر را دریبل کنی بلکه باید قبل از رسیدن به حریف برنامه داشته باشی تا نیازی نباشد که به سرعت دریبل بزنی مهم  این است که بدانی به کجا حرکت می کنی. این برای من خیلی مهم است. می خواهم بازی را به خوبی بخوانم و کنترل کنم.”

رابطه با زیدان:” بعد از رفتنش با هم صحبتی نکردیم. البته در زمن اعلام جدایی صحبت کوتاهی با من داشت. دیدگاهمان شبیه هم است. سعی می کنیم که از وقتمان با خانواده هایمان استفاده کنیم. قطعا روزی دوباره با هم صحبت خواهیم کرد چون رابطه خوبی داریم.”

بازنشستگی از تیم ملی :” می دانستم که بازیکنان بسیار خوبی داریم ک هآینده درخشانی داریم. فلیک را می شناسم چرا که شش سال در تیم ملی با هم کار کرده بودیم و بعد از یورو با هم صحبت کردیم. ایده ام را به او گفتم. تصمیم من ربطی به مربی نداشت بلکه تصمیم شخصی من بود. دوست داشتم با او کار کنم اما نمی خواستم نظرم را عوض کنم. تصمیم من بر مبنای مسائل ورزشی نبود بلکه شخصی بود.دوست داشتم با او کار کنم اما نمی خواستم نظرم را عوض کنم و از این بابت خوشحالم.  تصمیم من ورزشی نبلود بلکه شخصی بود. می خواستم زمان بیشتری با خانواده ام باشم، کمی بیشتر استراحت کنم و پس از سالها حضور در تیم ملی روی رئال مادرید تمرکز کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کروس:«زیدان گفت بعد از ۳۰-۳۱ سالگی بهترین سالهای فوتبالم را خواهم داشت»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ