تصاویر جنجالی الهلال قبل از پرسپولیس/ فیلمیی که همه چیز را فاش کرد

0

پرسپولیس نیوز

آخرین بازی رسمی الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس در حالی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید که آبی پوشان عربستانی در آخرین دقیقه از بازی و روی حرکت صالح الشهری صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

پیش‌تر اعلام شده بود که سلمان الفرج کاپیتان الهلال زننده ضربات پنالتی خواهد بود اما در این لحظه ناگهان گومیس توپ را برداشت و خودش پشت ضربه ایستاد. این در حالی است که باتوجه به بازگشت الفرج از مصدومیت، همه انتظار داشتند که او با یک گل از روی نقطه پنالتی بازگشتش را به شکلی ویژه جشن بگیرد.

در این لحظه سلمان الفرج به سراغ لئوناردو ژاردیم رفت که در این موضوع دخالتی نداشت و برخلاف تصمیم قبلی، اقدامی برای گرفتن توپ از گومیس انجام نداد. بنابراین کاپیتان الهلال در کنار سرمربی، مشغول تماشای پنالتی گومیس شد؛ ضربه‌ای که به شکلی آرام و ناشیانه روانه دروازه شد و گلر الجزایری الحزم به سادگی این توپ را گرفت.

طرفداران الهلال که پشت نیمکت خود مشغول فیلمبرداری از صحنه پنالتی بودند و می‌خواستند به این شکل پیروزی تیمشان را ثبت کنند، اگرچه به هدف خود نرسیدند اما لحظه‌ای عجیب را ثبت کردند که از چشم دوربین تلویزیونی دور مانده بود. جایی که سلمان الفرج پس از هدر دادن پنالتی احتمالا جمله‌ای را از روی خشم می‌گوید و بعد بطری آب را با خشم و در کنار سرمربی روی زمین می‌کوبد.

همین چند ثانیه کافی بود که این ویدیو به شکلی عجیب و غریب در بین هواداران النصر و دیگر اهالی فوتبال عربستان وایرال شود و حالا بسیاری از اختلاف سلمان الفرج با لئوناردو ژاردیم و بافاتیمبی گومیس می‌گویند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

همچنین یکی از کاربران معروف فوتبال در عربستان نوشته که نه «ژاردیم گومیس را می‌خواهد و نه گومیس او را.» موضوعی که در صحبتهای پس از بازی سرمربی الهلال هم تا حدی مشخص بود؛ جایی که او گفت: «دلیل این پیروزی غیبت بازیکنان مصدوم نبود و علت آن را باید در فرصت سوزی مهاجمان جستجو کرد.»

موسی مارگا و بافاتیمبی گومیس در این بازی موقعیتهای بسیار خوبی را از دست دادند تا الهلال در آستانه بازی پرسپولیس به رتبه چهارم لیگ عربستان سقوط کند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

تصاویر جنجالی الهلال قبل از پرسپولیس/ فیلمیی که همه چیز را فاش کرد

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ