تحصیلکرده آمریکا در آستانه حضور در پرسپولیس/ یک گزینه هیئت مدیره لو رفت!

0

پرسپولیس نیوز

بعد از قطع همکاری جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه، اکنون وظایف و مدیریت باشگاه برعهده مجید صدری قرار گرفته که پیش از این نیز در هیات مدیره حضوری فعال داشته و گفته می‌شود یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی این باشگاه نیز در کنار دیگر نام‌هایی که مطرح شده، است.

از وزارت ورزش اما خبر می‌رسد که آنها قصد دارند مدل اجرایی در باشگاه استقلال برای تعیین هیات مدیره را در پرسپولیس نیز اجرایی کنند. در حال حاضر در باشگاه استقلال محمد مومنی و پرویز مظلومی دو بازیکن اسبق استقلال در هیات مدیره این باشگاه نیز حضور یافته‌اند و از قرار معلوم این موضوع در پرسپولیس نیز با انتخاب گزینه‌های اصلح دنبال خواهد شد. چندی پیش در همین زمینه بحث حضور علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس شکل گرفت که اسطوره سرخ‌ها با اشاره به سن و سالش این موضوع را رد کرد و مدعی شد که باید برای پیشبرد اهداف باشگاه، از افرادی که قابلیت ایجاد بستر اقتصادی و برنامه‌ریزی دارند، در آن سود برد. 

اکنون اما گفته می‌شود حسین کلانی در آستانه حضور دوباره در باشگاه پرسپولیس و این بار به عنوان عضو مدیره قرار دارد. پیشکسوت محبوب پرسپولیسی‌ها که مدارج تحصیلی را نیز در رشته مهندسی معماری در آمریکا پشت سر گذاشته، باید دید چه واکنشی در این خصوص خواهد داشت و آیا در صورتی که گزینه مدنظر وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس باشد برنامه‌ای برای آن خواهد داشت و این موضوع را قبول می‌کند یا خیر.

کلانی که رابطه خوبی هم با مجید صدری سرپرست کنونی باشگاه پرسپولیس دارد، در آخرین مصاحبه‌ای که داشته با اشاره به شرایط این باشگاه اعلام کرده بود که در شرایط کنونی بحث تغییرات در این تیم در بخش مدیریت به صلاح نیست و باید به نفرات حاضر در آن اعتماد کرد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

تحصیلکرده آمریکا در آستانه حضور در پرسپولیس/ یک گزینه هیئت مدیره لو رفت!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ