علی سلاجقه کیست؟ +سوابق و تحصیلات

0

بیوگرافی علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست

علی سلاجقه که دانش آموخته مهندسی آب است و ریاست سازمان جنگل‌ها را در کارنامه دارد، سکاندار سازمان محیط زیست شد.

مدیران و مسئولان ایران علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست

سوابق شغلی و کاری

علی سلاجقه دانش آموخته دانشگاه تهران است. مدرک کارشناسی خود را در  ۱۳۷۰ در رشته  مهندسی منابع طبیعی – آبخیزداری از  دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال  ۱۳۷۳ در رشته مهندسی آبخیز- سیلاب از همین دانشگاه دریافت کرد. او دارای دکتری مهندسی رودخانه از دانشگاه تهران و مدرک فوق دکتری مهندسی منابع آب از فلوریدای آمریکا است و مقالات متعددی را به زبان فارسی و انگلیسی تالیف کرده است.

سلاجقه  از سال ۸۷ تا ۹۱ رئیس انجمن آبخیزداری ایران، از سال ۸۸ تا ۹۰  رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران ، از سال ۸۹ تا ۹۱ معاون آموزشی اداری و مالی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، از سال ۹۲ تا ۹۵ رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بود.

او  از سال ۸۶ تا ۸۷ مدیر کل مشارکت های مردمی و مدیر کل دفتر اقتصاد محیط زیست سازمان محیط زیست کشور بود و در این بازه زمانی به عنوان دبیر کمیته ملی توسعه پایدار سازمان محیط زیست کشور فعالیت داشت. سلاجقه از سال ۹۰ تا ۹۱ معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور کشور بود.

او از سال ۹۸ تا کنون رئیس اتحادیه انجمن های علمی منابع طبیعی و محیط زیست ایران و عضو انجمن مهندسی منابع آب ایران بوده است.

تحصیلات

کارشناسی, ۱۳۷۰, مهندسی منابع طبیعی – آبخیزداری, دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد, ۱۳۷۳, مهندسی آبخیز- سیلاب, دانشگاه تهران

دکتری, ۱۳۸۳, علوم مهندسی آبخیز – مهندسی رودخانه, دانشگاه تهران

فوق دکتری, —, مهندسی منابع آب – رد پای آب, فلوریدا – آمریکا

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ