شش گزینه برای هدایت تیم زنان رئال مادرید؛ سرمربی سابق بارسا یکی از گزینه های اصلی

0

رئال مادرید نیوز : تیم زنان رئال مادرید با کسب فقط یک امتیاز از پنج بازی لالیگا شروع فصل فاجعه ای داشته است تا پیروزی مقابل منچسترسیتی کاملا فراموش شود. در حقیقت رئال نایب قهرمان فصل گذشته لالیگا بود و شروع فصل وحشتناکی داشته است.

داوید آزنار سرمربی تیم زنان رئال هر چند که مورد اعتماد آنا راسل است اما با روند کنونی در مسیر اخراج قرار دارد. این در حالیست که رئال باید اولین بازی خود در چمپیونزلیگ را چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ مقابل خارکیف اوکراین داشته باشد. اگر آزنار نتواند در این بازی نتیجه بگیرد اخراجش قطعی است.

در صورت اخراج آزنار به نظر می رسد که دستیارش ایرنه فرراس اصلی ترین گزینه هدایت تیم باشد. البته رئال می تواند به سراغ گزینه های موفق تر برود. یکی از گزینه ها یوئیس کورتس سرمربی فصل گذشته تیم زنان بارسلونا بود که سه گانه را کسب کرد و بهترین مربی چمپیونزلیگ شد. این مربی از زمان جدایی از بارسا بدون تیم است. او نقش بزرگی در موفقیت بارسا داشت و تیمش را در سه سال اخیر دو بار به فینال چمپیونزلیگ رساند. گزینه دیگر خوزه لوئیز سانچز ورا سرمربی سابق اتلتیکو است که با این تیم قهرمان لالیگای ۲۰۱۹ و سوپرجام ۲۰۲۱ شد اما از زمان جدایی از این تیم بدون کار است. او تجربه بالایی در فوتبال زنان دارد. گزینه سوم تونیا ایس است که در سال ۲۰۲۰ هم شایعاتی در مورد حضورش در رئال مطرح شده بود. او تجربه قهرمانی جام جهانی زیر ۱۷ سال با تیم اسپانیا را هم دارد.  این مربی به علت مسائل خانوادگی از پاچوکای مکزیک جدا شد و فعلا بدون تیم است. ماریا پری سرمربی تیم سانتیاگو مورنینگ در شیلی گزینه دیگری است که فعلا در دسترس نیست چرا که خودش تیم دارد.

پزینه دیگر رئال مادرید پیرلوئیجی چروبینو است. این مربی تجربه حضور در گرانادیا و بتیس را دارد و فعلا بدون تیم است. مانو سانچز مربی باتجربه دپورتیوو نیز موفقیت های خوبی با این تیم داشته و فعلا بدون تیم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شش گزینه برای هدایت تیم زنان رئال مادرید؛ سرمربی سابق بارسا یکی از گزینه های اصلی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ