گاف بزرگ در تیم های پایه زنان رئال مادرید که نزدیک بود فاجعه به بار بیاورد

0

رئال مادرید نیوز : بخش تیم زنان رئال مادرید این روزها مشکلات زیادی را دارد. تیم بزرگسالان زنان رئال نتایج ضعیفی را کسب کرده و تیم آکادمی هم شرایط خوبی ندارد.

در حقیقت استفاده از یک بازیکن غیرقانونی در تیم نوجوانان زنان رئال مادرید نزدیک بود یک فاجعه به بار بیاورد. تیم زنان نوجوانان رئال مادرید در اولین بازی فصلش در مقابل لاس روزاس با نتیجه هشت بر صفر به پیروزی رسید که در این بازی آنخلا هت تریک کرد، اریکا دبل کرد و الیسا، ویتوریا و لوسیا بقیه گلها را به ثمر رساندند.

در حقیقت در این بازی ماریا مارتا مارتین در لیست تیم زنان رئال مادرید قرار گرفته بود آن هم در حالی که بر اساس محرومیت حق بازی را نداشت. رئال مادرید خوش شانس نبود که مارتا در این بازی روی نیمکت نشست و به میدان نرفت چرا که اگر به میدان می رفت، نتیجه باید سه بر صفر اعلام می شد.

این اشتباه فاحش باعث خشم مدیران رئال مادرید شده است و تصمیم گرفته اند که برخی از مسئولان تیم های زنان رئال مادرید را به علت بی دقتی برکنار کنند. تیم مردان رئال مادرید چند سال پیش از مشابه همین ماجرا در مورد چریشف زخم خورده و از کوپا حذف شده و رئال نمی خواهد که چنین اشتباهی در تیم زنان تکرار شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گاف بزرگ در تیم های پایه زنان رئال مادرید که نزدیک بود فاجعه به بار بیاورد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ