آیا فردا چهارشنبه تعطیل است؟

0

کدام شهرها روز چهارشنبه تعطیل است کدام ادارات و مدارس و بانکها

طبق مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، فردا چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه مدارس استان تهران تا ۳ روز آینده غیر حضوری خواهد بود عنوان داشت: تعطیلی مراکز پیش دبستانی و برگزاری همه مقاطع تحصیلی آموزش به طور غیر حضوری و تعطیلی مهدکودک‌ها از طریق بهزیستی و موافقت با مرخصی اولیا کودکان از مصوبات دیگر بود.

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

وی اظهار داشت: تعطیلی موقت واحدهای صنعتی و کارخانه‌ها و مراکز مؤثر در تشدید آلودگی هوا و ممنوعیت استفاده از سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع مجاور کلانشهرها و اطلاع رسانی از طریق صدا سیما برای خودداری از فعالیت‌های ورزشی اعم از ورزش‌های انفرادی و همگانی و باشگاهی در فضای باز و همچنین عدم برگزاری حضوری کلاس‌های دانشگاه و تشکیل به صورت غیر حضوری از مصوبات دیگر است.

ملکی بیان داشت: اگر تداوم آلودگی داشته باشیم جلسه باز هم تشکیل خواهد شد.

*

آیا چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ نیز تعطیل است و تعطیل می باشد؟

برخلاف شایعات، چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰، روز عادی شرایط کاری محسوب می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار خوزستان تا این لحظه، هیچ گونه دستوری درباره تعطیلی روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۷/۱۴ نداده است .

بنابر این برخلاف آنچه در برخی شبکه‌های اجتماعی آمده است ، روز چهارشنبه تمامی دستگاه‌های اجرایی و کارکنان ادارات دولتی استان، روز کاری عادی خود را سپری خواهند کرد .

روابط عمومی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد : مردم شریف استان ، تمامی اخبار را از منابع رسمی ، رسانه های مورد اعتماد و سایت استانداری ، دنبال کرده و از هرگونه انتشار خبر  کذب ، خودداری کنند .

آیا بین التعطیلی ۱۴ مهر تعطیل است ؟

با توجه به تحقیقات و سوالات پیش روی شما درباره سوال آیا چهارشنبه ۱۴ مهر تعطیل است باید بگوییم که خیر چهارشنبه بین التعطیلی رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) تعطیل نمیباشد و تمام مدارس و ادارات دولتی باز خواهند بود و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

آیا چهارشنبه ۱۴۰۰/۷/۱۴ ادارات دولتی و مدارس تعطیل است ؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ