آیا یکشنبه مدارس تعطیل است (دی ۱۴۰۱)

0

آیا یکشنبه مدارس تعطیل است ، ایا یکشنبه مدارس تعطیل است ، آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است ، آیا امروز مدارس تهران تعطیل است

آیا یکشنبه مدارس تعطیل است ۴ دی ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در یکشنبه

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش در مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسانات و رودبار قصران، روز یک شنبه ۴ دی ماه غیر حضوری خواهد بود.

مدارس پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن فردا «غیرحضوری» است

اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح روز یکشنبه (۴ دی‌ماه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس فیروزکوه فردا تعطیل است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان یکشنبه ۴ دی تعطیل است.

فردا تعطیل است یا نه تعطیلی مدارس شنبه آیا فردا مدارس تعطیل است

تعطیلی چند استان به علت بارش سنگین برف و باران (شنبه ۳ دی ۱۴۰۱)

رئیس اداره روابط‌ عمومی آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

مدارس ابتدایی شهرستان مارگون و بخش لوداب از توابع این استان بدلیل بارش شدید باران ، برف و برودت هوا در نوبت صبح امروز (شنبه) تعطیل شده است.

آموزش و پرورش استان زنجان:

️به علت بارش برف و نامساعدبودن هوا، فعالیت آموزشی مراکز پیش دبستانی در تمامی شهرستان های استان زنجان به جز شهرستان طارم در نوبت صبح روز شنبه تعطیل و فعالیت های آموزشی این مدارس در بستر شاد انجام خواهد شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس:

️باتوجه به بارش رحمت الهی باران و برف در برخی مناطق استان فارس، آموزش و کلاس‌های درس حضوری در روز شنبه سوم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان سپیدان و بخش‌های ارژن ، کامفیروز و خسرو و شیرین تعطیل و آموزش و کلاس‌های درس به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه‌ها برگزار خواهد شد.

آموزش‌وپرورش همدان:

️به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودرآهنگ، رزن، فامنین، درگزین، اسد آباد، گل تپه، سردرود، لالجین، بهار و قهاوند در ۲ شیف صبح و عصر تعطیل است.

اراک؛

به دلیل بارش برف مدارس اراک و تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استان مرکزی غیر حضوری شد.

لرستان

مدیرکل مدیریت بحران لرستان اعلام کرد به دلیل بارش برف و برودت هوا برخی مدارس لرستان تعطیل شدند.

فرمانداری بروجرد: به دلیل بارش برف سنگین تمام مدارس پیش‌دبستانی، مهدکودک و ابتدایی این شهرستان تعطیل است.

اصفهان

آموزش و پرورش اصفهان اعلام کرد به‌علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین‌میاندشت و سمیرم ۳ دی‌ماه تعطیل است.

چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: به علت سردی هوا و بارش برف کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، سامان، کیار، فارسان، بروجن، اردل و بن غیر از حوزه‌های امتحانات نهایی تعطیل است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ