بنزما:«به همه جوان ها شامل وینیسیوس کمک می کنم؛ باید بازی با شریف را فراموش کنیم»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما در مصاحبه با تلویزیون فرانسه در این باره که چرا به امباپه اجازه داده تا مقابل بلژیک پنالتی بزند، گفت:” درون زمین سعی می کنم هم تیمی هایم را بهتر کنم. در مقابل فنلاند، همکاری خوبی با گریزمن داشتم. با آنوان و کیلیان رابطه خوبی داریم. همه ما پنالتی زن هستیم اما می خواستم که کیلیان گل بزند. توپ را به او دادم. اتفاقات یورو مربوط به گذشته است و حالا او گلی تعیین کننده را به ثمر رساند.”

کریم در مورد نامزدی خود برای توپ طلا هم صحبت کرد:”زیباست که نامزد توپ طلا شوی. این هدف هر فوتبالیستی است که برای بردن بازیها تلاش کند. جوان ها من را در رئال به چشم برادر بزرگترشان می بینند و سعی می کنم که به آنها کمک کنم. سعی می کنم درون و بیرون زمین به آنها کمک کنم. در مورد همه شامل وینیسیوس همین است.”

شکست مقابل شریف:” باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم. تازه در شروع کار هستیم. شریف خوب بازی کرد اما فقط با دو شوت به چارچوب برنده شدند. رئال مادرید بیش از ۳۰ شوت داشت هر چند که دشمن کوچک وجود ندارد. رئال مادرید همیشه مدعی است و محکوم به بردن است.”

بازی فرانسه و اسپانیا:” سعی می کنیم در سطح بازی با بلژیک باشیم. بازی اسپانیا و ایتالیا هم عالی بود اما مطمئن که یک فینال بزرگ خواهد بود. اسپانیا تیم بسیار جوانی است که استعداد بالایی  دارند و امیدواریم که بازی زیبا و نزدیکی را ببینیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما:«به همه جوان ها شامل وینیسیوس کمک می کنم؛ باید بازی با شریف را فراموش کنیم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ