کدام بیمه تکمیلی انفرادی بهتر است؟

1

شرکت‌های ارائه دهنده بیمه درمان انفرادی

بیمه درمان تکمیلی انفرادی توسط برخی از شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود و دارای طرح‌ها و پوشش‌های مختلف می‌باشد که با توجه سن فرد بیمه شده و طرح مورد درخواست وی محاسبه می‌شود:

۱- بیمه تکمیلی انفرادی سامان

۲- بیمه تکمیلی انفرادی SOS

۳- بیمه تکمیلی انفرادی تعاون

هزینه بیمه تکمیلی چقدر است شرایط بیمه تکمیلی انفرادی سایت بیمه تکمیلی تعهدات بیمه تکمیلی بیمه تکمیلی انفرادی فوری بیمه تکمیلی انفرادی سامان بیمه تکمیلی انفرادی تعاون بیمه تکمیلی انفرادی ایران بیمه تکمیلی انفرادی sos بیمه تکمیلی بهترین بیمه تکمیلی اخبار بیمه ای

بهترین بیمه تکمیلی انفرادی به لحاظ دوره انتظار کدام است؟

یکی از مهمترین نکات در خریداری بیمه نامه‌های تکمیلی، دوره انتظار این بیمه نامه است. لزوم وجود دوره انتظار به خاطر اطمینان از صحت سلامت فرد بیمه شده می‌باشد که برای این منظور فرد بیمه شده می‌تواند برخی از پوشش‌ها از قبیل بستری و جراحی در بیمه نامه‌های تکمیلی مختلف بعد از مدت زمان مشخص شده استفاده نمایند.

دوره انتظار برای پوشش عمل جراحی و بستری در بیمه تکمیلی حداکثر تا ۳ ماه می‌باشد که البته ممکن است در برخی از قرارداد های بیمه تکمیلی گروهی برای جراحی و بستری دوره انتظاری در نظر گرفته نمی‌شود.

  • دوره انتظار بیمه تکمیلی انفرادی سامان برای خدمات بستری و جراحی ۳ ماه و دوره انتظار برای زایمان ۹ ماه می‌باشد.
  • دوره انتظار بیمه تکمیلی انفرادی تعاون برای پوشش های پاراکلینیکی ۳ ماه و برای زایمان ۹ ماه می‌باشد.

بهترین به لحاظ تعداد مراکز درمانی

در دسترس بودن مراکز درمان طرف قرارداد بیمه نامه‌های تکمیلی می‌تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب بیمه نامه‌های تکمیلی باشد. بیمه نامه‌ای که تعداد مراکز طرف قرارداد بیشتر و در دسترس تر داشته باشد همواره گزینه بهتری در انتخاب بیمه نامه تکمیلی باشد. مراکز طرف قرارداد هر شرکت را می توانید قبل از مراجعه به مراکز از طریق سایت و یا از پشتیبانی بیمه های تکمیلی کمک بگیرید.

البته در بین مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها و ….  مراکزی هستند که به صورت آنلاین و  فقط با کد ملی بیمه شده امکان استفاده از پوشش بیمه تکمیلی را ارائه می دهند که این نیز گزینه مناسبی در انتخاب بیمه های تکمیلی باشد.

البته در صورت مراجعه به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با بیمه نامه‌های تکمیلی، بیمه شده باید هزینه‌‌های لازم را پرداخت کرده و سپس به منظور دریافت هزینه، با ارائه مدارک و پرونده‌‌های پزشکی خود به مراکز پرداخت خسارت بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه خود مراجعه نمایید.

بهترین بیمه تکمیلی برای مشاغل آزاد

اگر شغل آزاد دارید و بیمه درمانی پایه ای هم ندارید می‌توانید هر ۳ بیمه تکمیلی انفرادی (بیمه تکمیلی انفرادی سامان، بیمه تکمیلی تعاون، بیمه تکمیلی انفرادی SOS)  را بدون نیاز به داشتن دفترچه درمانی خریداری نمایید و از همه پوشش های بیمه های تکمیلی استفاده نمایید.

بهترین بیمه تکمیلی به لحاظ قیمت

ارزانترین بیمه تکمیلی می‌تواند گزینه دیگری در انتخاب بیمه تکمیلی گروهی و یا انفرادی باشد، اما این مورد را فراموش نکنید که ارزانترین بیمه، کامل‌ترین بیمه از لحاظ پوشش دهی نبوده و در بیمه نامه‌های تکمیلی اگر شما حق بیمه کمتری پرداخت کنید بالتبع سقف پوشش کمتری هم خواهید داشت.

در هر طرح بیمه‌ای سقف پوشش‌های مختلف با حق بیمه‌های متفاوتی ارائه می شود، از این رو با تهیه طرح‌های بیمه‌ای با پوشش کامل می‌توانید بیمه نامه‌ای تهیه نمایید که در زمان خسارت در کنار شما باشد.

بهترین بیمه تکمیلی به لحاظ پوشش‌ها

و اما مهمترین گزینه در خرید بیمه‌نامه‌های تکمیلی، انتخاب بهترین بیمه  تکمیلی می‌باشد که با توجه به حق بیمه پرداختی پوشش‌های کاملی را ارائه نماید. از این رو قبل از خرید بیمه نامه تکمیلی می‌توانید تعهدات مختلف طرح‌های بیمه نامه‌های تکمیلی و میزان حق بیمه هر کدام را بررسی کرده و بیمه نامه مورد نظرتان را خریداری نمایید.

آیا بیمه تکمیلی انفرادی فوری وجود دارد؟

توجه‌تان را به این نکته جلب می‌نمایم که فرآیند ثبت نام بیمه تکمیلی مربوط به قبل از بیماری و یا بارداری می‌باشد و تمامی بیمه نامه‌های تکمیلی برای افرادی ارائه می‌شود که از لحاظ جسمی و روحی در سلامت کامل باشند. از این رو تهیه بیمه تکمیلی بدون دوره انتظار و یا بیمه تکمیلی فوری که بتوان از پوشش‌های بستری و جراحی و زایمان آن استفاده کرده امکان پذیر نمی‌باشد.

بهترین بیمه تکمیلی برای دندانپزشکی

در بیمه‌های تکمیلی انفرادی طرح های مختلفی برای پوشش دندان پزکشی ارائه می‌شود که سقف پوشش‌های مختلفی را دارند. سقف پوشش دندانپزشکی هر ساله تغییر می‌نماید. پوشش دندانپزشکی در شرکت های مختلف برای سال ۱۴۰۰ به ترتیب زیر می‌باشد:

  • پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی انفرادی سامان : تا سقف ۱ میلیون تومان می باشد.
  • پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی انفرادی تعاون : تا سقف ۱ میلیون تومان می باشد.
  • پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی SOS : در دو طرح با سقف ۵ میلیون تومان و ۲.۵ میلیون تومان

بهترین بیمه تکمیلی برای زایمان

پوشش زایمان نیز در طرح‌های بیمه تکمیلی انفرادی که ارائه می شود سقف پوشش‌های مختلفی را دارد، میزان سقف پوشش‌های زایمان در انواع بیمه‌های تکمیلی در سال ۱۴۰۰ به ترتیب زیر می‌باشد:

  • پوشش زایمان بیمه تکمیلی SOS: تا سقف ۹ میلیون تومان
  • پوشش زایمان بیمه تکمیلی انفرادی تعاون: تا سقف ۷ میلیون تومان
  • پوشش زایمان بیمه تکمیلی انفرادی سامان: تا سقف ۵ میلیون تومان می باشد.

بهترین بیمه تکمیلی برای عمل جراحی

اگر پوشش جراحی و بستری گزینه مهم شما برای انتخاب بیمه تکمیلی می‌باشد، باید گفت شرکت‌های بیمه پوشش‌های مختلفی را برای عمل جراحی و بستری ارائه می‌نمایند که میزان سقف پوشش های بیمه تکمیلی شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۰ به ترتیب زیر می‌باشد:

  • پوشش بستری بیمه تکمیلی SOS حداکثر: ۱۵۰ میلیون تومان
  • پوشش بستری و جراحی عمومی بیمه تکمیلی انفرادی سامان: ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان
  • پوشش بستری و جراحی تخصصی بیمه تکمیلی انفرادی سامان: ۷۵ میلیون تومان
  • پوشش بستری عمومی بیمه تکمیلی انفرادی تعاون: ۵۰ میلیون تومان
  • پوشش بستری تخصصی بیمه تکمیلی انفرادی تعاون: ۵۰ میلیون تومان

بهترین بیمه تکمیلی برای نازایی

برای پوشش نازایی تنها دو شرکت بیمه پوشش ارائه می‌نمایند. سقف تعهدات پوشش نازایی در شرکت بیمه سامان و بیمه تعاون در سال ۱۴۰۰ برای این پوشش به ترتیب زیر می‌باشد:

  • پوشش نازایی بیمه تکمیلی انفرادی تعاون برای نازایی : تا سقف ۷ میلیون تومان
  • پوشش نازایی بیمه تکمیلی انفرادی سامان برای نازایی: تا سقف ۵ میلیون تومان

بهترین بیمه تکمیلی برای سرطان

دارندگان بیمه تکمیلی انفرادی می‌توانند  در طول مدت داشتن بیمه تکمیلی اگر نیاز به استفاده از پوشش درمان سرطان برای شیمی درمانی  و جراحی سرطان داشته باشند از این پوشش استفاده نمایند. پوشش شرکت‌های بیمه برای این موضوع به ترتیب زیر می‌باشد:

  • پوشش جراحی و بستری تخصصی سرطان بیمه تکمیلی انفرادی تعاون تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان
  • پوشش شیمی درمانی در بیمه تکمیلی SOS: تا سقف ۴۰ میلیون تومان
  • پوشش هزینه شیمی درمانی بیمه تکمیلی انفرادی سامان : تا سقف ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان
  • پوشش جراحی و بستری تخصصی بیمه تکمیلی انفرادی سامان: تا سقف ۷۵ میلیون تومان

 

انتخاب بهترین بیمه درمان تکمیلی انفرادی

برای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی انفرادی می‌توانید پوشش‌های مختلف و قیمت شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین بیمه تکمیلی انفرادی را خریداری نمایید.

منبع : بیمه تایم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. احسان مفیدی می گوید

    من خودم قبلاً توی یه شرکت کار میکردم که اونجا بیمه تکمیلی داشتیم و اتفاقاً خدمات خیلی خوبی هم میداد. الان که رفتم شغل خودم رو ایجاد کردم و مغازه دارم دیگه نمیتونستم توی لیست شرکت باشم. این شد که تحقیق کردم بهترین بیمه تکمیلی انفرادی رو از بیمه سامان نمایندگی شیرخانی گرفتم. الان یه بار فقط هزینه دندانپزشکی داشتیم که خیلی هم به موقع پولش رو دادن.