چند نفر در لاتاری برنده میشوند؟

0

شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت چقدر است lottery usa green card

لاتاری گرین کارت، یکی از ساده ترین روش های مهاجرت به آمریکا است. برای افرادی که شرایط مهاجرت تحصیلی یا کاری به آمریکا را ندارند، برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا شانس بزرگی محسوب می‌شود. بنابراین بسیاری از متقاضیان ثبت نام لاتاری آمریکا به دنبال محاسبه شانس برنده شدن در لاتاری و همچنین جستجوی راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری هستند.

وزارت امورخارجه آمریکا سالانه ۵۵۰۰۰ ویزای مهاجرتی لاتاری برای کشورهای واجد شرایط در نظر می‌گیرد. از این سهم حداکثر هفت درصد به هر کشور تعلق می‌گیرد، بنابراین می‌توانیم متوجه شویم که سهم ایرانیان حدود ۴۵۰۰ الی ۵۰۰۰ ویزای لاتاری است.

مزایای برنده شدن در لاتاری لاتاری چیست لاتاری آمریکا چیست گرین کارت آمریکا تجربیات برندگان لاتاری اسامی برندگان لاتاری در ایران

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۰

با توجه به اینکه تعداد افراد ثبت نامی در لاتاری گرین کارت آمریکا سال هاست به طور رسمی اعلام نمی شود امکان محاسبه درصد برندگان به طور دقیق مشخص نیست اما به طور کلی در لاتاری گرین کارت آمریکا حدود ۷ درصد برندگان امکان دریافت ویزا را دارند و همه برندگان لاتاری نمیتوانند ویزا دریافت بکنند.از بین شرکت کنندگان این قرعه کشی هم برخی به دلیل اشتباهات هنگام ثبت نام بدون اینکه در قرعه کشی شرکت داده شوند فرصت برنده شدن در لاتاری را از دست می دهند و برخی دیگر نیز به طور کلی در قرعه کشی برنده نمی شوند. اما خوشبختانه در طی سالهای اخیر با توجه به اینکه آگاهی افراد در خصوص لاتاری گرین کارت و چگونگی ثبت نام لاتاری افزایش یافته افراد بیشتری در لاتاری گرین کارت آمریکا برنده شده و هر سال تعداد برندگان افزایش می یابد. برندگان ایرانی لاتاری ۲۰۲۰ دقیقا ۴۱۰۱ نفر بودند.

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۱

درسال گذشته یعنی لاتاری ۲۰۲۱ داشتن پاسپورت برای شرکت کننده های لاتاری اجباری شد  در نتیجه بسیاری از افراد که به دلایل مختلف مثل سربازی یا ممنوع الخروج بودن امکان گرفتن پاسپورت نداشتند نتوانستند در لاتاری ثبت نام کننده به دلیل اجباری شدن پاسپورت برای ثبت نام لاتاری تعداد افراد شرکت کننده در لاتاری کمتر از سال گذشته شد و در نتیجه شانس افراد شرکت کننده در لاتاری گرین کارت آمریکا افزایش چشمگیری داشت . خوشبختانه از این بین ایران یکی از کشورها با تعداد برندگان بسیار بالا بود به همین خاطر یکی از بهترین لاتاری های آمریکا  از نظر تعداد برندگان تا کنون لاتاری ۲۰۲۱ است.در این دوره لاتاری ۶۰۰۱ نفر از ایران برنده دریافت کارت سبز  یا green card شدند.

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۲

با توجه به بررسی سهمیه ایران در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ می توان به طور تقریبی و میانگین سهمیه ایران از لاتاری ۲۰۲۲ را ۵۰۰۰ نفر در نظر گرفت البته این عدد تقریبی است و احتمال اینکه برندگان ایرانی مثل دوره قبل رکورد شکنی کرده و ایران بیشترین برنده در لاتاری گرین کارت آمریکا را داشته باشد بسیار بالاست و حتی پیش بینی می شود برندگان لاتاری ۲۰۲۲ گرین کارت آمریکا بیش از ۵۹۰۰ نفر از ایران باشند.امیدواریم شما جزو برندگان خوش شانس لاتاری این دوره باشید.

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۳

با مشخص شدن تعداد برندگان دوره ۲۰۲۲ می شود به طور حدودی تعداد برندگان سال آینده را تخمین زد اما از طرفی لایحه بیشتر شدن تعداد برندگان لاتاری از ۵۵هزار ویزا به ۸۰ هزار ویزا ، روی میز تصویب قرار گرفته. این لایحه با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید به مجلس اعلام شده و در صورتی که تعداد برندگان از ۵۵ هزار ویزا به ۸۰ هزار ویزا برسد و در واقع این لایحه تصویب شود قطعا تعداد برندگان لاتاری ایرانی هم بیشتر میگردد و به عبارتی سهمیه ایران از میانگین ۴۵۰۰ نفر به اعداد بالاتری میرسد . البته همه اینها تنها زمانی به نتیجه میرسد که این لایحه تصویب شود در غیر این صورت همچنان تعداد برندگان لاتاری ۲۰۲۳ حدود ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار خواهد بود.

تاریخچه سهمیه ایران در لاتاری گرین کارت آمریکا

دوره لاتاری تعداد شرکت کندگان لاتاری تعداد ایرانی برنده
۲۰۱۳ ۳۶۹,۱۱۸ نفر ۶۰۲۹ نفر
۲۰۱۴ ۵۵۴,۳۲۷ نفر ۶۰۲۷ نفر
۲۰۱۵ ۴۴۹,۱۳۵ نفر ۴۹۹۲ نفر
۲۰۱۶ ۶۴۱,۶۹۶ نفر ۴۵۰۱ نفر
۲۰۱۷ ۷۳۷,۱۸۱ نفر ۴۵۰۰ نفر
۲۰۱۸ ۸۴۹,۸۶۹ نفر ۴۵۰۰ نفر
۲۰۱۹ ۴۱۹۹ نفر
۲۰۲۰ ۴۱۰۱ نفر
۲۰۲۱ ۶۰۰۱ نفر
۲۰۲۲ بیش از ۵۰۰۰ نفر
۲۰۲۳ در حال ثبت نام

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ