سایت ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۳ (لینک اصلی لاتاری)

0

سایت اصلی ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ ورود به سامانه رسمی

شرکت کنندگان لاتاری ۲۰۲۳ برای ثبت نام در این قرعه کشی می بایست از تاریخ ۶ اکتبر ( ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ) به سایت اصلی لاتاری با آدرس dvprogram.state.gov مراجعه و با ارائه مدارک خواسته شده و تکمیل فرم های موجود در این سایت اقدام به ثبت نام کنند. برای مشاهده اعلام نتیجه این قرعه کشی نیز با مراجعه به سایت اصلی لاتاری می توانند از نتایج لاتاری با خبر شوند.

برای ورود به سایت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ کلیک کنید .

لاتاری چیست لاتاری آمریکا چیست ثبت نام لاتاری

 

کاربران برای ورود به سایت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ باید به سایت dvprogram.state.gov مراجعه کنند.

 

سایت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳

تمامی افرادی که واجد شرایط ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ هستند در صورت تمایل به شرکت در این قرعه کشی ملزم هستند تا در تاریخ اعلام شده توسط اداره مهاجرت آمریکا که از ۱۴ مهر ماه آغاز می شود با عنوان مهلت ثبت نام لاتاری اقدام به ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده از طریق سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov کنند افراد همچنین بهتر است پیش از اقدام به ثبت نام در لاتاری در رابطه با شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا آشنایی لازم را پیدا کنند.

لازم به ذکر است که هزینه ثبت نام لاتاری از طریق سایت اصلی آن رایگان بوده و بابت آن هیچ مبلغی از ثبت نام کنندگان دریافت نمی گردد، اما چنانچه افراد از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری اقدام نکنند و به شرکت های واسطه ای موجود برای انجام این کار مراجعه کنند این شرکت ها مبلغی را بابت ارائه خدمات خود دریافت می کنند.

ذکر این نکته لازم است که افراد در هنگام ثبت اطلاعات خود در سایت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ باید دقت کافی را داشته و اطلاعات خود را دقیق و به صورت صحیح وارد کنند چرا که در غیر این صورت حتی در صورت برنده شدن در قرعه کشی نتیجه آن باطل و حق دریافت گرین کارت از شخص صلب می شود.

سایت اعلام نتایج لاتاری آمریکا ۲۰۲۳

پس از ثبت نام در قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۳ در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام یک پیامک با عنوان کد پیگیری برای شماره ثبت شده در سایت اصلی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری در هنگام ثبت نام شخص متقاضی ارسال می گردد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی که شش ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام لاتاری و در ماه مه می باشد شرکت کنندگان در این قرعه کشی می توانند با مراجعه به سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov و وارد نمودن نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ( روز، ماه و سال ) و کد پیگیری ذکر شده از نتایج این قرعه کشی با خبر شوند.

در صورت برنده شدن در قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا لازم است تا افراد با مراجعه به سفارت آمریکا به گذراندن مراحل بعدی جهت دریافت گرین کارت آمریکا بپر دازند. لازم به ذکر است که زمان مصاحبه لاتاری برای برندگان آن دو سال بعد از زمان اعلام نتایج لاتاری می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ