سود شستا به چه کسانی تعلق میگیرد؟

1

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس تصمیمی که برای تقسیم سود سهام شستا در مجمع گرفته خواهد شد سود همه سهامداران به ویژه سهامداران خرد، تضمین شده و به آنها پرداخت می شود.

سود مجمع به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

سهامداران شرکت در صورتی که در زمان برگزاری مجمع صاحب سهام شرکت باشند مشمول دریافت سود می‌شوند.

زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی مجموعه فرهنگ ورزشی تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

توضیحات:

با توجه به ابلاغیه شماره ۱۰۴/۳۱ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تاکید سازمان بورس و اوراق بهادار بر اجرای ابلاغیه فوق، امکان مشاهده مجمع به صورت برخط از طریق وب‌سایت این شرکت به آدرس WWW.SSIC.IR فراهم می‌باشد.

نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :  

نمایندگان سهامداران حقوقی می‌توانند، معرفی‌نامه خود را تا روز قبل از برگزاری مجمع از طریق نمابر ذیل ارسال نمایند. همچنین کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی حسب مورد می‌توانند از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی‌نامه و کارت شناسایی معتبر اقدام و برگه ورود به مجمع را دریافت نمایند. (نکته ضروری: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاریخ تولد نماینده معرفی شده اشخاص حقوقی در معرفی‌نامه ارسالی الزامی می‌باشد) نشانی امور سهام شرکت: تهران، خیابان گاندی جنوبی، کوچه سوم، پلاک ۱۱ تلفن: ۸۲۱۰۹۲۵۸-۰۲۱ نمابر: ۸۸۶۷۰۴۰۳-۰۲۱

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    تشکر