شاختار به دنبال سومین برد پیاپی مقابل رئال مادرید؛ به دنبال تکرار کار آژاکس، بایرن، یووه و لیورپول

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به کیف سفر می کند، شهری که به واسطه فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۸ به شهر محبوب هواداران رئال تبدیل شده است چرا که رئال مادرید سیزدهمین و آخرین قهرمانی اروپایی خود را در آن جا ثبت کرد.

فصل گذشته البته بازکشت به کیف برای رئال خوش یمن نبود. رئال با شکست در زمین شاختار خطر حذف از چمپیونزلیگ را حس می کرد هر چند که پیروزی مقابل مونشن گلادباخ شرایط را تغییر داد.

رئال مادرید که در بازی رفت مقابل دیناموکیف در دی استفانو با نتیجه سه بر دو باخته بود، در بازی برگشت هم با نتیجه دو بر صفر باخت که در آن شب اودگارد آخرین حضورش در پیراهن رئال را داشت.

حالا رئال مادرید می داند که پس از شکست مقابل شریف به هیچ وجه نباید شاختار را شکست بدهد. از سویی اوکراینی ها اگر سومین برد پیاپی خود مقابل رئال را ثبت کنند، تاریخ سازی خواهند کرد.

آزاکس اولین تیمی بود که این کار را کرد. آنها دو بار در دهه هفتاد با هدایت کرویف و دو بار در سال ۱۹۹۵ با هدایت فن خال مقابل رئال پیروز شدند و چهار برد پیاپی مقابل رئال کسب کردند. البته بعد از آن آژاکس فقط در یکی از هشت تقابلش با رئال پیروز شد. بایرن بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱ در سه بازی پیاپی مقابل رئال مادرید به پیروزی دست پیدا کرد. لیورپول در فینال چمپیونزلیگ ۱۹۸۱ و دو بازی یک هشتم نهایی ۲۰۰۹ مقابل رئال پیروز شد. البته بعد از آن لیورپول پنج بار مقابل رئال بازی کرده که حاصلش چهار شکست و یک تساوی برایشان بوده است. یوونتوس نیز در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ سه برد متوالی مقابل رئال کسب کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شاختار به دنبال سومین برد پیاپی مقابل رئال مادرید؛ به دنبال تکرار کار آژاکس، بایرن، یووه و لیورپول

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ