آنچلوتی:«خود هازارد از مصدومیت هایش خسته شده»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل شاختار شرکت کرد.

شرایط تیم چطور است؟” دوره خوبی را داشتیم چرا که بازیکنان در شرایط خوبی برگشته اند. جدا از هازارد که مشکلی کوچک داشته، در شرایط خوبی برگشته است. مندی و مارسلو برگشته اند. کروس بهتر شده است. در تمرینات اخیر چیزهای مثبت زیادی دادیم. انگیزه بالایی داریم چرا که بازی خیلی مهمی است. در دو بازی اخیر ناکام بودیم. کمی نظم خود را از دست دادیم اما تیم آماده است.”

افت رئال مادرید در اکتبر:” نمی دانم که چرا در این ماه شرایط برای رئال مادرید مشکل تر می شود. تیم هر سال اماده سازی متفاوتی دارد. در این لحظه از فصل تقریبا هیچ تیمی در بهترین شرایط خود نیست. وقفه بازیهای ملی خیلی تاثیرگذار است اما باید به این فکر کنیم که در مهمترین لحظه فصل نیستیمبلکه مهمترین لحظه در پایا نفصل و در ماه های آوریل و می است.”

فینال های کیف و بارسلونا:” موافق هستم. قبل از وقفه بازیهای خیلی خوب نبودیم و به همین خاطر این بازیها خیلی مهم هستد. بعد از اولین وقفه زیاد خوب نبودیم. سعی می کنیم خیلی خوب باشیم. تیم آماده و باانگیزه است.”

سبک رئال مادرید:” اگر هویت دقیقی از خود نشان نداده باشیم مربوط به گذشته است. در برخی از بازیها اشتباهاتی داشتیم. سعی کردیم که با سیستم ۲-۴-۴ دفاع کنیم که خوب جواب نداد. حالا ایده مشخصی داریم. تیم باید با سیستم ۳-۳-۴ بازی کند. گاهی تیم بدون وینگر خالص بازی کرده اما به نظرم این بهترین سیستم برای تیم است.”

هازارد و مندی:” هازارد از مصدومیت های کوچک خسته شده است. دچار مصدومیتی جزئی شده و نمی تواند بازی کند. فکر می کنم که مقابل بارسلونا یا اوساسونا خواهد بود. مندی آماده است. نمی دانم که فیکس خواهد بود یا نه. مهم این است که مشکلاتی در سمت چپ داشتیم چرا که میگل تنها دفاع چپ بود. حالا شرایط خیلی بهتر است.”

کروس، مودریچ و کاسمیرو:” با چیزی که در تمرینات و بازیها دیده ام، بازیکنان فوق العاده ای هستند که به رقابت می پردازند. ترکیبی مملو از جوان ها را داریم که سعی می کنیم همه چیز را آماده داشته باشیم. باید سن هر بازیکن را در نظر بگیریم. خط هافیکی را داریم که می تواند مقابل هر تیمی رقابت کند.”

لونین:” باید پیشرفت کند. تا کنون خیلی خوب بوده و کیفیت بالایی داشته است. با او صحبت کردم و گفتم که به او دقایق خواهد رسید. یکی از بهترین دروازه بان های دنیا یعنی کورتوا را جلوتر از خود دارد. همه می دانند که شرایط خیلی خوبی دارد. دروازه بانی است که قطعا موفق خواهد شد.”

روبرتو دی زربی:” به خوبی او را می شناسم. دوست خوبی است. تیم هایش با هویت مشخصی بازی می کنند. شاختار تیمی است که خیلی خوب بازی می کند همان طور که ساسولو با هدایت او خوب کار می کرد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«خود هازارد از مصدومیت هایش خسته شده»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ