مارکوس آنتونیو:«کاسمیرو الگوی من است؛ کاماوینگا کیفیت بالایی دارد»

0

رئال مادرید نیوز : مارکوس آنتونیو هافبک شاختار دونتسک با سایت گل صحبت کرد و در مورد تقابل تیمش با رئال صحبت کرد:” صحبت از بازی مقابل رئال همیشه مشکل است. تیم بسیار قدرتمندی داریم و می دانیم که چه کار می توانیم بکنیم اما حریفمان  هم خیلی خوب است. در هر صحنه سخت تلاش می کنیم. هدفمان پیروزی است و همه تلاشمان را می کنیم تا موفق شویم.”

وی افزود:” فصل قبل فکر نمی کردیم که در یک نیمه مقابل رئال با سه گل پیش بیافتیم. رئال تیم بی نظیری است و کسب  چنین نتیجه ای در نیمه اول فوق العاده بود. مربی به ما هشدار داده بود که مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنیم و باید محتاط باشیم و همین کار را کردیم. در نیمه دوم با جدیت بازی کردیم و حتی با این که دو گل خوردیم، پیروزی خود را حفظ کردیم.”

آنتونیو در مورد کاماوینگا گفت:” اگر بازییکنی در رئال حضور دارد به این معنی است که کیفیت بالایی دارد. جوان است و نیروی بالایی دارد. اگر بازی کند نقش خیلی مهمی دارد. اگر اشتباه نکنم، نامزد جایزه پسر طلایی است. مودریچ و کروس نیز دو بازیکن بزرگ و دو الگو هستند. یادم است که فصل گذشته کار ما را سخت کردند. دو بازیکن برنده و باتجربه هستند. سن برای آنها نقشی ندارد. مارسلو و کاسمیرو برنده های ذاتی هستند و آنها را تحسین می کنم، به خصوص کاسمیرو که هم پست هستیم و برای من یک الگو است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکوس آنتونیو:«کاسمیرو الگوی من است؛ کاماوینگا کیفیت بالایی دارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ