سرنا:«مودریچ باهوش و حرفه ایست؛ مارسلو بیشتر نقش وینگر را دارد تا دفاع چپ»

0

رئال مادرید نیوز : داریو سرنا بازیکن اسبق تیم ملی کرواسی در حال حاضر مدیر ورزشی شاختار دونتسک است. وی در مورد بازی امشب صحبت کرد.

وی در این باره که زمانی مورد توجه رئال بوده، گفت:” شوستر با من تماس گرفت. وقتی در شاختار بودم، او مربی رئال بود. شخصیت خوبی دارد. فکر می کنم با وکیلم تماس گرفت اما در نهایت پیشنهاد رسمی دادند. البته اگر پیشنهاد رسمی می دادند هم رد می کردم چرا که کاپیتان شاختار بودم.”

سرنا در ادامه بیان کرد:”به خاطر دوستم لوکا مودریچ بازیهای رئال ار دنبال می کنم. آنچلوتی را هم خیلی دوست دارم. یک بار با یک دوست مشترک در لندن با آنچلوتی مواجه شدم. مربیانی که در لیگ های مختلفی کار می کنند و با چالش ها مواجه می شوند را دوست دارم. از نظر من آنچلوتی یکی از بهترین مربیان تاریخ است. در آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و … قهرمان شده است. مربیان زیادی نیستند که این کار را کرده باشند. امشب بازی خودمان را خواهیم داشت و با سبک خودمان بازی می کنیم. می خواهیم فوتبال بازی کنیم و تملک  توپ داشته باشیم. برای همین در چمپیونزلیگ بازی می کنیم.”

وی در مورد دفاع کناری های رئال هم صحبت کرد:” مارسلو بخشی از تاریخ رئال است. دفاع چپ نیست، بیشتر شبیه یک وینگر است. دو، سه بار در تیم ملی کرواسی مقابلش بازی کردم. من حمله کردن را دوست دارم و او هم همین طور. کارواخال بیشتر شبیه دودو است که هم روی دفاع و هم روی حمله تمرکز دارد.”

سرنا در مورد مودریچ گفت:” سالهاست که با او دوست هستیم. دیرو با او صحبت کردم. کارهای زیادی در فوتبال کرده و شخصیتش هرگز عوض نشده است. لوکا شخصیت فوق العاده ای دارد. توپ طلا و چهار چمپیونزلیگ برده است. تحسینش می کنم و افتخار می کنم که دوست من است و بازیهای زیادی با هم در کرواسی داشتیم. با هم در مورد شریف صحبت کردیم و کمی هم در مورد تیم ملی صحبت کردیم اما در مورد بازی صحبت نکردیم (می خندد). مودریچ باهوش و حرفه ایست. تا هر زمان که بخواهد، می تواند بازی کند. من هم می توانستم بیشتر بازی کنم. از ایتالیا پیشنهاد داشتم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرنا:«مودریچ باهوش و حرفه ایست؛ مارسلو بیشتر نقش وینگر را دارد تا دفاع چپ»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ