حاج حسین غفوریان الان کجاست؟ +عکس

14

حسین غفوریان اعدام شد ، حسین غفوریان آزاد شد ، ویس حسین غفوریان ، لیدرشیپ حسین غفوریان ، حسین غفوریان کیست ، سقف زده های کوئست
حسین غفوریان برای خودش خیلی معروف است می‌گویند کوئست ایران را حسین راه‌اندازی کرد الان هم آزاد است و فعالیت می‌کند اما حقیقت این است که او زندانی است و همشهری ماه نیز با وی گفت وگویی کرده البته با حضور بازجو که قسمتهایی از آن را با هم می خوانیم

لیدرشیپ چیست لیدر هرمی شرکت های هرمی شرکت گلدکوئیست سقف زده های کوئست روستای پیوه ژن خاطرات گلدکوئست بیوگرافی حسین غفوریان اسامی سران گلدکوئست ایران اخبار مشهد

در مورد اتهامتان توضیح می‌دهید؟
نمی‌دونم میگن به جرم فعالیت در شرکت‌های هرمی.

میگن؟ یعنی شما قبول ندارین؟
آره خب می‌گن

یعنی هیچ فعالیتی نداشتی؟
نه من فقط از سال ۸۲ تا ۸۳ یک مقدار خرید کردم.

چه چیزی خریدی؟
از همین اجناس کوئست

چطوری و از چه طریقی با این شرکت آشنا شدی؟
سال ۸۳ یکی از دوستانم منو به شرکت خودشون تو خیابان میرداماد برد و اون‌جا چند نفر با من صحبت کردند که عضو شرکت کوئست بشم.

خب شما هم قبول کردی و…
نه چون می‌دونستم فعالیت کوئیست تو ایران غیرقانونیه بی‌خیالش شدم اما اونا دست‌بردار نبودند و بعد از چند ماه توانستند منو قانع کنند که یک مقدار خرید کنم و برای اینکه اعتماد من و جلب کنن بدون دریافت هیچ پولی یک tc به من معرفی کردن که طرف چپش خیلی خوب کار می‌کرد اما طرف راستش متوقف بود.

همه ماجرا همین بود؟
به من گفتن باید دو نفر و معرفی کنم منم دو نفر و معرفی کردم و همین بعد از دو ماه هم کنار کشیدم.

یعنی تو فقط دو نفر و معرفی کردی؟
آره بعدش چون اعلام کرده بودند فعالیت کوئست غیرقانونیه آمدم بیرون.

اما حسین آقا در حال حاضر هر کسی که در شبکه‌های هرمی بوده شما رو می‌شناسه اسم و رسم شما تو این مجموعه‌ها خیلی بیشتر از این حرف‌هاست چرا؟
همون دو نفری که من معرفی کرده بودم تو کوئست فعالیت خیلی خوبی داشتند و من هم چون سر شبکه بودم با اسم من خودشون رو معرفی می‌کردن.

یعنی از اسم شما سوء‌استفاده شده؟
بله من فقط چند ماه در سال ۸۳ فعالیت داشتم همین!

سال گذشته شما را دستگیر کردند و از شما کلی فیلم چه در داخل کشور و چه خارج از کشور هست که شما در جلسات بزرگ کوئست سخنرانی می‌کردی همه این‌ها در کنار شهرت و اخباری که وجود دارد نشان می‌دهد که نقش شما خیلی بزرگ‌تر از چیزی است که می‌گویید؟
من اطلاعی از این چیزهایی که می‌گین ندارم تمام فیلم‌ها هم برای سال ۸۳ است بعد از آن هیچ فعالیتی در کوئست نداشتم.

مگر خودت نگفتی فقط دو نفر را معرفی کردی پس چرا در جلسات بزرگ و با اهمیت کوئست حتی در خارج از کشور سخنرانی می‌کردی؟
ببینید به من گفتند بیا سخنرانی کن منم رفتم سخنرانی کردم دلیلش را هم از خودشان بپرسید.

یعنی تو نمی‌دونستی برای چی سخنرانی می‌کنی؟
چرا می‌دونستم برای مردم سخنرانی می‌کردم.

بازجو می‌گوید: حسین آقا چرا نمی‌گی که تا همین پارسال تو کوئست فعالیت می‌کردی چرا نمی‌گی چند میلیارد تومان از همین راه به جیب زدی؟
خب آقا شما بیا جای من صحبت کن دیگه چه احتیاجی به من هست؟این چیزها که میگن من تا سال گذشته فعالیت می‌کردم همه دروغه من تنها چند ماه در سال ۸۳ فعالیت داشتم بعد از آن اصلا هیچ ارتباطی با شبکه‌های هرمی نداشته‌ام.

حسین آقا وضعیت مالی خودتان بگویید خیلی‌ها می‌گویند شما از حاصل فعالیت در کوئست زندگی اشرافی دارید و درست است؟
این جور که می‌گویند نیست ماشینم کمری بود که توقیف کردن آقا اینها همیش مربوط می‌شه به زندگی خصوصی من نمی‌دونم به شما چه ارتباطی داره من دیگه صحبت نمی‌ کنم.

***

لیدرشیپ چیست لیدر هرمی شرکت های هرمی شرکت گلدکوئیست سقف زده های کوئست روستای پیوه ژن خاطرات گلدکوئست بیوگرافی حسین غفوریان اسامی سران گلدکوئست ایران اخبار مشهد

حسین غفوریان تاپ لیدر کوئست معروف به حاج حسین، روزگاری سلطان کوئست ایران بود و برای خود برو بیایی داشت. حاج حسین برای تازه واردهای کوئست یک ویژن بود.

حسین غفوریان نه تنها لیدر شرکت هرمی کوئست بود که در مقام یک نظریه پرداز روند فعالیت و اساس کار کوئست در ایران را متحول کرد و با ابتکار عجیب خود برای شهروندان تهرانی و بسیاری از ایرانیان مشکلاتی را فراهم آورد.

حسین غفوریان، اهل روستای پیوه ژن در اطراف مشهد است. از سال ۸۲ دانشجوی دانشگاه آزاد شد و به تهران آمد، با ورود به شرکت هرمی کوئست خیلی زود پیشرفت کرد و توانست جایگاه خود را در کوئست ارتقا دهد. حاج حسین کوئست با ابتکار خود مرد اول کوئستی‌های ایران شد و بسیاری از سرشاخه‌های اصلی کوئست در ایران که قبل از  غفوریان فعالیت می کردند، ابتکار پول و پتوی او را اقدامی کثیف می خوانند.

حاج حسین بزرگ‌ترین لیدر کوئست در ایران و حتی خاورمیانه بود و نامش برای کوئستی های مرد رویا و اعتبار بود.

وجود شرکت‌های هرمی در برخی کشورها نظیر کلمبیا پیامدهای امنیتی در پی داشت به طوری که در سال ۷۸ ۱۹ در این کشور سه میلیون نفر مغبون شدند و یک میلیارد دلار صدمه مستقیم به این کشور وارد شد و در نهایت آشوب‌های خیابانی پدید آمد و طی آن بانک‌ها و مراکز دولتی به آتش کشیده شده‌اند.

در آلبانی دو هزار نفر در پی آشوب‌های مردمی ناشی از اغتشاش فعالیت شرکت های هرمی کشته شدند و دولت و مجلس آن سقوط کرد. اتفاقاتی که در بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ میلادی در کشور آلبانی رخ داد ، رویدادی است که تجربه تلخ گسترش و رشد بی‎رویه و قارچ‌گونه طرح‌های بازاریابی هرمی را به نمایش می‌کشد.

بر اثر این اتفاق شورش‌هایی در نقاط مختلف آلبانی به وجود آمد و حدود دو هزار نفر در جریان درگیری و ناامنی‌های ناشی از فروپاشی طرح‌های هرمی کشته شدند. مجلس این کشور منحل و رییس‌جمهور آلبانی ناچار به استعفا شد.

حسین که برای خیلی‌ها یک اسطوره است ۳۱ ساله سن دارد و حالا باید ۱۹ سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان بگذارند.

ابتکار «پول و پتو» حسین غفوریان؛ به این شرح است که  با یک پتو به تهران بیایید و پولدار شوید و بر همین اساس غفوریان از خوابگاه دانشگاه آزاد شروع به کار کرد و با چرب زبانی و پشتکاری که داشت خیلی زود افزاد زیادی را به خود و شرکت جذب می‌کند.

کوئست و درآمد هنگفتش که ناشی از کلاهبرداری از دانشجویان، جوانان بیکار و حتی افراد مسن بود باعث شد تا غفوریان قید تحصیل را بزند و با جذب تعداد بیشتری از افراد و به خصوص شهرستانی‌ها به عنوان یکی از مهره‌های معروف و مطرح کوئست در تهران شناخته شود.

حسین غفوریان آن قدر در کار خود پیشرفت کرد که تاپ لیدر کوئست معرفی شد و برای خود چنان جایگاهی را ساخته بود که تازه واردهای کوئست، ویژن خود را جایگاه حسین غفوریان عنوان می کردند. فعالیت او به حدی گسترش می یابد که  تعداد زیرشاخه‌هایش از شمارش خارج شده و توسط شرکت کوئست بازنشست می شود و هفته ای چندین میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می کرد.

حسین غفوریان با ابتکار پول و پتوی خود و با همکاری دیگر سرشاخه‌های شرکت کوئست ۷ هزار میلیارد تومان از ایران درآمد بدست آورد و این مبلغ را به صورت ارز از کشور خارج کند. فیلم‌های پرزنت حسین غفوریان در تمام آفیس‌های کوئست پخش می شد و نسخه موبایل آن نیز دست به دست می چرخید.

جمله معروف “هر کی موند و خواست رفت” متعلق به حسین غفوریان است. این جمله در تمام آفیس‌های کوئست نوشته شده و نقل می شد.

طبیعی بود که برای کوئستی‌های تازه وارد و به خصوص شهرستانی‌ها حسین غفوریان به یک الگو تدبل شود و روش‌های جذبی که از زبان حسین گفته می‌شد در تمامی جلسات مختلف کوئست از طریق فیلم نمایش داده می‌شد.

حسین غفوریان پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگار ما گفته بود: نمی‌دانم به چه جرمی دستگیر شده‌ام. سال ۸۳ به مدت ۱۰ ماه عضو شرکت کوئست بودم و بعد بنا به دلایلی کار را کنار گذاشتم. کوئست، کارش کلاهبرداری بود. به همین دلیل حدود دو سه ماهی طول کشید تا عضو شوم، سال ۸۳ دوستانم مرا به دفتری در خیابان میرداماد بردند و یکسری کاتالوگ به من نشان دادند و از من خواستند تا عضو شوم، اما دو سه ماهی طول کشید تا قبول کنم اما خریدی نکردم و فقط عضو شدم.

وقتی خبر دستگیری حاج حسین منتشر شد کوئستی‌‌ها باورشان نمی شد که بت بزرگ کوئست در ایران فرو ریخته و آن همه نمایش ساختگی و پورسانت‌‌های چندین میلیونی سرابی بیش نبود.

لیدرشیپ چیست لیدر هرمی شرکت های هرمی شرکت گلدکوئیست سقف زده های کوئست روستای پیوه ژن خاطرات گلدکوئست بیوگرافی حسین غفوریان اسامی سران گلدکوئست ایران اخبار مشهد

خط پایان کلاهبرداری کوئست در ایران با اعلام حکم تاپ لیدر و مبتکرش بر همه اعیان شد، ثروت بادآورده و نامشروع کوئست که یک شبه به دست امده بود، جوانی حاج حسین غفوریان را به باد داد و او بهترین سالهای زندگیش را باید پشت میله‌های زندان بگذراند.

دادسرای ویژه جرائم رایانه‌ای نقطه پایان تمام کوئستی‌ها است، در راهروهای این دادسرا مالباختگان کوئست پیگیری شکایت شان هستند، همه شاکی‌اند و حاج حسین را کلاهبردار می‌دانند.

حسین غفوریان مبتکر «پول و پتو» و ایجاد آفیس در شرکت هرمی کوئست است، در این ابتکار جوانان بیکار شهرستانی به بهانه استخدام به تهران دعوت می‌شدند و به‎ازای این دعوت به کار فرد باید چند میلیون تومان پول و پتو برای خوابیدن تهیه می‌کردند و منتظر می شدند تا انرژی کیهان و فعالیت کلاهبردارانه سایر اعضا به نتیجه برسد.

غفوریان نه تنها لیدر شرکت هرمی کوئست بود که در مقام یک نظریه‌پرداز روند فعالیت و اساس کار کوئست در ایران را متحول کرد و با ابتکار عجیب خود برای شهروندان تهرانی و بسیاری از ایرانیان مشکلاتی را فراهم آورد.

با اجرای تز پول و پتو قیمت اجاره بها در مناطق غربی تهران بالا رفت و سرآفیس‌های کوئست برای درآمد بیشتر و جذب تعداد بیشتری از جوانان اقدام به اجاره واحدهای تجاری و مسکونی با چندین برابر قیمت واقعی شدند.

حاج حسین جرمش سنگین بود و برخی کارشناسان قضایی با توجه به حجم اقدامات و سنگینی پرونده معتقد بودند جرمی حاج حسین به عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور است و مجازات آن هم اعدام است. اما هفته گذشته حکم تاپ لیدر کوئست اعلام شد.

علی تقوی مدیرکل مبارزه با شرکت‌های هرمی وزارت اطلاعات اعلام کرده است: حسین غفوریان از سرشاخه‌های اصلی شرکت کوئست در کشور دستگیر و در دستگاه قضایی به ۱۹ سال حبس و استرداد ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار دلار که از طریق نامشروع تحصیل کرده بود، محکوم شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 14 )
  1. ! می گوید

    هنوز هم که فعالیت دارن این کثافتا نکنه الان مافیای بزرگ دیده بهترین راهه جیب مردمو زدن همینه؟ چون خیلی پشتشون گرمه و هیچ یک از شکایت های ما با هر عنوانی که باشه ولی مربوط به این قضیه باشه رو حتی ثبت نمیکنن در دفاتر قضایی

    1. ! می گوید

      حتی یکبار با شکایت یک سپاهی که فرزندش در دام افتاده بود گروهی از این هارو دستگیر کردند اما خیلی راحت دوباره ازادشان کردند و گفتند این ها که کار خلافی نمیکنند…خلاصه گ تو این مملکت بی صاحاب

    2. خدا می گوید

      احتمالا بی …. بودی

  2. رضا ناصری مقدم می گوید

    چرندیاتی مفت و از روی عدم آگاهی
    نویسنده ی این متن احمقی بیش نیست
    نتورک مارکتینگ یک تجارت انسان دوستانه و شریفه
    این حرفای بی معنی مال آدمای احمقه
    بازاریابی شبکه ای بهترین روش فروش محصوله که بر مبنای حذف واسطه ها یا همون دلالهای بی پدر ومادر و فاکتور گیری هزینه های تبلیغاته که خودتون میدونید چقدر بالاست
    یعنی مشتری مستقیم جنس و از تولید کننده خرید میکنه
    محصولات گلد کوئست هم سکه های طلا و جواهرات بوده
    که متاسفانه چون باعث خودکفایی و ثروتمند شدن ملت میشده غیر قانونی اعلام میشه و کلاه برداری
    اگه مردم بدونن با متوقف شدن گلد کوئست چه خاکی به سرشون شده دق میکنند
    تجارتی که توش با خرید طلا و فروش دو تا محصول دیگه از شرکت و رشد پی در پی ثروتمند میشدی

    1. پارسا می گوید

      اینکه چند برابر قیمت واقعی قالب میکرد هم نکته مهمیه

    2. Mamad می گوید

      شما بوگاتیت چه رنگیه استاد؟

    3. amir khan می گوید

      سلام من کاملا با حرف شما موافقت دارم.خودم نتورک کارمیکنم خیلی خوب هستش ئاخل ایران جواب نمیده مردم جهام ۳ هستن

    4. مهرداد سرائیان می گوید

      دوستان سلام یه راهنمایی میخواستم
      من به تازگی وارد شرکت کیونت شدم و با امتیاز هفت حدودا چهار هزار دلار فعالیتم رو شروع کردم همون اول به خاطر یک تعادل ۳ و ۳ توی tc دویست دلار اومد دوتا تور مسافرتی خریدم الان من به کمپانی وصلم سایت هم که معتبره HN خودمم دارم یک نماینده مستقلم الان مشکلش کجاست کسی اطلاعات بیشتری داره لطفا راهنمایی کنه اگه پولم رفته عمرمو چند سال پای این کار نزارم اطلاعات بیشتری هم خواستین در خدمتم

      1. ... می گوید

        چجوری میتوان تورهایی که خریدزذی روفروخت یاهمان ۴۰۰۰دلاررادوباره زنده کرد

      2. مرتضی می گوید

        سلام این شماره منه کسی اطلاعی داشت از اینکه چجوری پولمونو زنده کنیم بنده رو راهنمایی کنه لطفاً ممنونم ۰۹۳۸۶۱۴۵۶۰۸

      3. لوکی می گوید

        داداش نمیدونم که این پیام رو میبینی یا نه من دارم وارد این کار میشم ولی دو دل هستم چون که پول خرید همچین تور گردشگری که بهم پیشنهاد کردن رو ندارم و خانوادم هم وقتی که فهمیدن گفتن که بهت نمیدیم چون هرمی و فلان و بهمان و حالا من دو دل شدم که پول بهره ای بگیرم ( نزول ) به نظرت پولم برمیگرده اگه میبینی به این شماره یه پیام بده

  3. عباس می گوید

    نتورک عالیه
    افسوس برای ادمهای نادان
    که مغز ندارند و داخل ایران زندگی میکنن
    دنیا پیشرفت کرده ولی دولت و اغلب مردم خوابند
    فروش مستقیم بدون واسطه یا همون نتورک
    در دنیای مدرن
    مردم ایران باید برگردن به همون زمان عهد مبادلات کالا با کالا

  4. بنده خدا می گوید

    همه اینا چرته زنده باد نتورک
    کیونت

  5. حسین می گوید

    توایران فعالیتش از نظر من سخته چون درک میخواد.درواقع فروش مستقیم است وبس. ولی اونقد بیچیدش کردن که نگو