به جا مانده از ال کلاسیکو: الابا مادرید!

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و بارسلونا نوشت.

حیاط رئال مادرید
این اتفاقی است که نیوکمپ برای رئالی ها تبدیل شده است. در ۹ بازی اخیرمان در زمین بارسا فقط یک بار باختیم و آن هم در روزی که مسی حضور نداشت! اقتدار رئال مادرید در زمین بارسا شایسته بررسی است. بدون این که بازی درخشانی داشته باشیم، بدون این که عملکرد شایسته ای در سطح این بازی داشته باشیم (که احتمالا علتش ضعف بارسلونا بود) پیروزی راحتی کسب کردیم که بسیار شایسته آن بودیم. کورتوا بیشتر به خاطر مصدومیت زانوی راستش خبرساز بود تا توپگیری هایش. بازیکن بلژیکی فقط  یک بار برای مهار شوت فاتی واکنش نشان داد که خیلی راحت مهارش کرد. رئال مادرید مدتهاست که خودش را از بارسا بهتر می داند (شنبه در مقابل ۸۴.۴۲۲ هوادار این کار را کردیم).  ارتش رئالی ها از سال ۲۰۲۰ در هر چهار بازی خود مقابل بارسا جشن گرفته است. از پیروزی ۲-۰ قبل از دوران کرونا آغاز شد و با پیروزی ۳-۱ در نیوکمپ در فصل قبل، پیروزی ۲-۱ در دی استفانو در لالیگای پارسال نقش داشت. باید این را به رقص “یکشنبه شاد” با آلابا و لوکاس اضافه کرد. حالا رئال ۹۹ برد دارد و بارسا ۹۶ تا. در برنابئو در دور برگشت می توانیم صدمین بردمان را جشن بگیریم.

نمایش وینیسیوس
مدتهاست که در موردش حصبت می کنم. وینیسیوس یک حقیقت محض است و مدتهاست که دیگر کتاب شاگرد اولی را کنار گذاشته است. در سناریوهای بزرگ و روزهای بزرگ می درخشد و استعدادشرا نشان می دهد. بازی درخشانش در یاد هواداران رئال خواهد ماند. در نیمه اول مینگزا را  محو خودش کرد و باعث شد تا این بازییکن روانه نیمکت شود. وینیسیوس تا جایی  که می توانست دریبل زد و توپ را با پاسهای پریسکوبی و حرکات انفجاری هدایت کرد. با پای چپ حرکت بی نظیری داشت و روی صحنه گل آلابا نیز فوق العاده بود. بازیکن اتریشی در اولین ال کلاسیکویش عالی بود هر چند که داوید در پیروزی ۸-۲ مقابل بارسا نیز حضور داشت و این را در یاد خواهد داشت. اما به ستاره نیوکمپ برگردیم. وینیسیوس در هر هفته می درخشد و بازی خود را ارائه می دهد و ما را شیفته خود می کند. موینگزا روی او پنالتی کرد اما همین که بدون پنالتی هم بردیم، خوب است.

لوکاس وازکز
بازیکن چندکاره گالیشیایی لایق شادی گل دوم بود که در نهایت گل مهمی بود. دوستان بارسایی من قبل از بازی با ذوق می گفتند که هفت محصول آکادمی در ترکیب بارسا هستند و رئال فقط یک اسپانیایی در تریکبش دارد اما فراموش کرده بودند که این اسپانیایی بی نظیر، لوکاس نام دارد. همان طور که زیدان این کار را کرده بود و از او به عنوان دفاع راست نگهبان استفاده کرده بود. لوکاس به یاد روزهای وینگر بودنش گل دوم را زد و خط دفاعی شکننده تیم کومان را نابود کرد. مقاومت کن رونالد، رئالی ها دوستت دارند!

شادی
دوستانم در گروه واتسپ تلفنم را منفجر کردند. بردن بارسا همیشه خوشایند است، با مسی یا بدون مسی. رئال مادرید همیشه بهترین است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از ال کلاسیکو: الابا مادرید!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ