انتقاد پیمنتا از کومان و لاپورتا : اگر تیم فعلی بارسلونا دست من بود برای قهرمانی در تمام جام ها میجنگیدیم !

0

اختصاصی بارسا نیوز – گارسیا پیمنتا سرمربی سابق بارسلونا B , پس از شکست مقابل رئال مادرید در الکلاسیکو یکشنبه اقدام به انجام مصاحبه ای با جرارد رومرو کرد .

 

این مربی معتقد است که کومان نمیداند چطور باید از ترکیب فعلی حداکثر استفاده را کند و به نظر او تیم فعلی بارسلونا برای کسب تمام جام ها به اندازه کافی خوب است . در حقیقت او متقاعد شده که میتواند تیم اول بارسلونا را به سطح بالاتری برساند .

 

او گفت :

چیزی که من از آن مطمئن هستم این است که با تیمی که امروز داریم و با تمام بازیکنان و بازگشت مصدومانی مانند پدری , آرائوخو و دمبله رویای کسب تمام جام ها را داشتیم . سعی میکردیم در تمام تورنمنت ها رقابت کنیم اما نمیدانم آیا تیم قهرمان لالیگا , لیگ قهرمانان یا کوپا دل ری میشد یا نه .

 

آرزوی برنده شدن به معنای رقابت برای کسب تمام این عناوین قهرمانی است . در این مسیر شما میتوانید بایرن مونیخ , منچسترسیتی یا لیورپول را ببرید یا ببازید زیرا این هم یک منطق است اما تیم بهتر بازی میکرد و گزینه های بیشتری برای قهرمانی داشت . من هیچ تردیدی ندارم .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

او که در ژوئن گذشته توسط لاپورتا از هدایت تیم دوم بارسلونا برکنار شد از مدیران انتقاد کرد :

کلماتی که به گفت نشان میداد که هیچ بهانه ای نداشت و فقط میخواست دلایل خودش را بیاورد . آنها به من گفتند که برای همه چیز , برای رفتارم و برای سال هایی که بودم متشکر هستند اما میخواهند افراد را کنار بگذارند . به من گفتند که من در مسیر فوتبال پایه نبودم … این کاملا برعکس است . وقتی من در سال ۲۰۱۸ به بارسا B رفتم آنها به اصل خود بازگشتند . در سال های پیش از حضور من تیم های پایه هیچ برنامه ای برای بازیکنان جوان جهت انتقال به تیم اصلی نداشتند .

 

او همچنین گفت :

در تمام تیم هایی که در بارسلونا تمرین دادم از تیم بارسا B گرفته تا جوانان و کادت .. ما با سیستم ۴-۳-۳ و کاملا وفادار به سبک بازی کردیم . من به بازیکنان لاماسیا اعتقاد دارم و دلیل آن تمام بازیکنانی هستند که در تیم اصلی بوده اند .

 

گفتنی است پیمنتا که در رده های سنتی مختلف سرمربی بارسلونا بوده است با آموزش های خود به نسل زیادی از بازیکنان بارسلونا نظیر مسی , سسک , پیکه , ساندرو , سمپر , مونیر , روبرتو , بارترا , تیاگو و آلنا کمک کرده است . او همچنین در ظهور ستاره های جدیدی لاماسیایی تیم اول نیز نقش داشته است که از مهمترین آنها میتوان به آنسو فاتی اشاره کرد .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

انتقاد پیمنتا از کومان و لاپورتا : اگر تیم فعلی بارسلونا دست من بود برای قهرمانی در تمام جام ها میجنگیدیم !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ