بازی پرسپولیس آلومینیوم اراک امروز ساعت چنده

0

زمان و تاریخ و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک

بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰ انجام می شود.

اطلاعات بازی Perspolis vs Aluminium Arak

  • بازی: آلومینیوم اراک – پرسپولیس تهران
  • تورنمنت: هفته سوم لیگ برتر ایران
  • بازی: آلومینیوم اراک – پرسپولیس
  • تاریخ و زمان: جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
  • مکان: ورزشگاه امام خمینی اراک
  • داوران: امیر عرب براقی / کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و محمدجواد مداح

زمان بازی آلومینیوم اراک تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده بازی بعدی آلومینیوم اراک

پیش بازی پرسپولیس و آلومینیوم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. این فصل از مسابقات لیگ برتر برای سیدمهدی رحمتی و شاگردانش با شکست مقابل هوادار و ساکت الهامی بدست آمد. رحمتی که تیمش در فصل و انتقالات تغییراتی داشت در بازی دوم لیگ نمایش بهتری ارائه کرد و در پی همین مسئله موفق شد نفت آبادان را در ورزشگاه تختی آبادان با یک گل شکست دهد تا شرایط در اراک به حالت عادی خود برگردد. حالا نبرد با پرسپولیس یک نبرد از جنسی دیگر برای تیم اراکی است. در طی این سالها شاهد نمایش های خوبی از آلومینیوم مقابل پرسپولیس بوده ایم و این تیم اصولا برای سرخپوشان در اراک دردسرساز شده. حالا باید منتظر ماند و دید در این بازی چه پیش خواهد رفت.

در سوی مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیسی قرار دارند که در شروع لیگ بیست و دوم شرایط خاصی را تجربه می کنند. سرخپوشان پایتخت در این فصل مسابقات طی دو بازی ای که انجام داده اند هنوز موفق به زدن گل نشده اند و این مسئله انتقاداتی را متوجه یحیی و تیمش کرده است. پرسپولیس هم اکنون دو امتیاز دارد و تیم یازدهم جدول است. فصل برای سرخپوشان پایتخت با دیدار با ذوب آهن در فولادشهر شروع شد که آن مسابقه ۰-۰ به پایان رسید. نبرد پرسپولیس در هفته دوم با فولاد که خود نیز تیمی مدعی است، در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در یک بازی پر حاشیه آن مسابقه نیز با تساوی بدون گل پایان یافت.

بدون شک نزدن گل در دو مسابقه لیگ برتری به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده اما آنها نشان داده اند که در هر حال پشتیبان و حمایت کننده تیم و مربی شان هستند و به واسطه این مسئله، قطعا بازیکنان پرسپولیس نیز در بازی پیش رو در اراک به دنبال آن هستند تا وضعیت را تغییر دهند و از همین ابتدای کار مثل یک تیم کاملا مدعی نشان دهند.

این مسائل همگی نشان از آن دارد که فردا یک بازی تماشایی میان دو طرف را خواهیم دید، دو تیمی که میل به هجوم و حمله دارند و برای کسب پیروزی راهی میدان می شوند و در تلاش خواهند بود تا بیش از دیگری، نبض بازی را در اختیار بگیرند تا با آن روش به پیروزی و هدف شان برسند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ