عجب فوتبالیستی هستی تو رونالدو!

0

ساتین –

باز هم کریستیانو رونالدو، باز هم یک ضربه والی و باز هم نجات منچستریونایتد از یک نتیجه بد. رونالدو واقعا چطور می تواند این کارها را در ۳۶ سالگی؟ و البته سئوال مهمتر اینکه منچستریونایتد تا چه زمانی می تواند به این روند ادامه دهد.

یونایتد این بار در زمین آتالانتا در حالی که تا آخرین دقایق وقتهای تلف شده از حریف ۲-۱ عقب بود، دوباره با گل فوق العاده دیدنی رونالدو بازی را به تساوی کشاند، بازیکنی که گل او را نیز به ثمر رسانده بود.

این منچستریونایتد نیست که در لیگ قهرمانان رقابت می کند این رونالدو است که یک تنه این تیم را جلو می برد. حتی این نمایش فوق العاده رونالدو هم باعث نمی شود که منچستریونایتد بهتر به نظر برسد. یک تیم آشفته و بی برنامه که روند پرنوسانی دارد و فقط به نبوغ ستاره های خود وابسته است و در راس آنها کریستیانو رونالدو.

اگر رونالدو را از یونایتد بگیریم چه چیزی برای این تیم در لیگ قهرمانان باقی خواهد ماند؟ او باز هم سولشائر را نجات داد تا جلوی تغییر و تحولات بزرگ روی نیمکت این تیم دست کم فعلا گرفته شود.

دو گل در دو وقت اضافه دو نیمه بازی مقابل آتالانتا. روی هر دو گل شروع کننده حرکت خودش بود و به زیبایی کار را تمام کرد، به ویژه در مورد گل دوم که تقریبا از هیچ، یک گل ساخت.

۵ گل در چهار بازی لیگ قهرمانان که دو گل آن گلهای پیروزی بخش در آخرین دقایق بازی بوده و یکی دیگر هم همین گل دوم مقابل آتالانتا که یونایتد را از شکست نجات داد.

در مورد فوق ستاره پرتغالی فقط می توان گفت: عجب بازیکنی هستی آقای رونالدو

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ