محمدی: از مدیرعامل باشگاه استقلال که استارت این کار را زد تشکر می‌کنم/ رئیس فدراسیون فوتبال به شدت از سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد

0

پایگاه خبری فوتبالی- اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مصطفی آجرلو برای اینکه باشگاه‌ها به طرح او اعتماد کنند، پیشنهادی هشت میلیارد تومانی ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، اکبر محمدی پس از نشست مدیران عامل باشگاه‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خوبی بود و باید از فدراسیون فوتبال برای برگزاری این جلسه تشکر کنم. همینطور از برادر عزیزمان مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال که استارت این کار را زد. باید زودتر از اینها کار جلو می‌رفت. شهاب‌الدین عزیزی خادم هم گزارشی از حضورش در فدراسیون فوتبال داد و در ادامه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ گزارشی از فرایند تبلیغات محیطی، حق پخش و موارد درآمدزایی دیگر برای باشگاه‌ها ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان باشگاه‌ها نیز حضور داشتند و تعدادی از آنها چند دقیقه صحبت کردند. برخی‌ها موافق طرح آجرلو بودند. برای من این مسئله بیشتر جالب بود که عزیزی خادم علاقه‌مند بود این اتفاق بیفتد و نکته امیدوارکننده بحث جلسه همین موضوع بود. رئیس فدراسیون فوتبال به شدت از سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد. بهاروند و همکارانش زحمت کشیدند و توضیحاتی درباره موانع درآمدزایی دادند و همینطور پیشنهادهایی برای افزایش درآمد تبلیغات محیطی ارائه کردند. 

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: پیشنهاد آجرلو خیلی خوبی بود و عنوان کردند اگر باشگاه‌های لیگ برتری به او اعتماد کنند هشت میلیارد تومان به واسطه بازی‌هایی که با استقلال و پرسپولیس و بقیه دیدارها خواهند داشت، در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهند. من حتماً از این رقم استقبال می‌کنم، چون چند برابر رقم سازمان لیگ است، به شرطی که محقق شود و بتوانند این پول را در اختیار باشگاه‌ها بگذارند. اگر این پول در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد، اتفاقات مثبتی می‌افتد که در فوتبال ما سابقه نداشته است.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

محمدی: از مدیرعامل باشگاه استقلال که استارت این کار را زد تشکر می‌کنم/ رئیس فدراسیون فوتبال به شدت از سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ