رضاپور: در بازی استقلال هم روی یک تک موقعیت باختیم/ شجاعیان و باقری در فاز هجومی کیفیت خوبی دارند

0

پایگاه خبری فوتبالی- میثم رضا پور مربی هوادار در کنفرانس خبری پیش از بازی با پدیده شرکت کرد و از انگیزه‌های بالای دو بازیکن جدیدشان گفت و در مورد سه باخت قبلی این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، تیم تازه لیگ برتری شده هوادار پس از سه شکست متوالی در لیگ دنبال کسب اولین امتیازاتش در هفته چهارم و مقابل پدیده است. کنفرانس خبری پیش از این مسابقه برگزار شد و عنایتی به علت تداخل زمانی کنفرانس با تمرین در این نشست شرکت نکرد و به جای او میثم رضاپور صحبت‌های لازم را انجام داد. او در مورد وضعیت تیم بعد سه باخت گفت: وضعیت تیم خدارا شکر خوب است از نظر جدولی و امتیازی نه اما ما سه بازی تقریبا  سنگین داشتیم. کیفیت بازی‌ما تقریبا خوب بود به جز نیمه اول بازی با پیکان. از آنجایی که قرعه سختی داشتیم دو بازی با استقلال و سپاهان در خارج از خانه داشتیم ولی از کیفیت بازی راضی هستم که نکته مثبتش این است که ما را به آینده امیدوار می‌کند اما از نظر جدولی شرایط خوبی نداریم، امتیاز نداریم ولی بازیکنان باکیفیتی داریم و تیم ما خوب است و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

 رضاپور در خصوص تقابل با تیم میثاقیان که آنها نیز هفته‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند گفت: شرایط‌ تیم‌ها تقریبا یکسان است اما فکر می‌کنم با دو یا سه هفته‌ای که گذشت شرایطشان فرق کرده و پنجره‌شان باز شده و توانستند بازیکنان جدید را ثبت کنند. فرداهم مطمئنا استفاده می‌کنند و شرایط‌شان نسبت به دو سه هفته گذشته خیلی بهتر است ولی ما برای برد مصمم هستیم و انشالله از این بازی غیر خانگی سه امتیاز بگیریم.

 او در مورد خریدهای جدید هوادار توضیح داد: هم آقای شجاعیان و هم آقای باقری که تازه به تیم ما پیوسته‌اند مشکلی برای بازی ندارند و هردو خوب و با کیفیت هستند و کارت بازی‌شان صادر شده است. هم داریوش و هم روح الله انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند یک چیزهایی را ثابت کنند و فکر می‌کنم خیلی به ما کمک خواهند کرد. بازیکنان خودمان هم که از پارسال بودند و هم آنهایی که جذب شدند کیفیت لازم را دارند و با یک خرده هماهنگی بیشتر فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و صد در صد مشکل گل‌زنی ما بر طرف می‌شود. هم روح الله باقری در فاز هجومی کیفیت خوبی دارد و هم خود داریوش شجاعیان.

او ادامه داد: ما بدشانسی هم داشتیم و شاید یک سری بگویند قرعه تاثیر ندارد ولی به نظرم موثر است. شما می‌توانی دو سه بازی اول را امتیاز بگیری و تیمت از لحاظ روحی روانی بالا باشد و به یک خودباوری برسد. امیدواریم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

 مربی هوادار در توضیح سه باخت قبلی تیمش گفت: بازی‌ها ما از لحاظ کیفیتی خوب بود و ما حتی جلوی سپاهان دو موقعیت خوب داشتیمو یک موقعیت به آنها دادیم و گلی هم که خوردیم در هجده قدم شلوغ شد و نمی‌شود آن را موقعیت صد درصدی دانست ولی بازی را باختیم. پیکان هم که چندین سال است در لیگ برتر است و ساختار و امکانات خوبی دارد. یک نیمه بد بودیم و در آن بازی هم از لحاظ آماری خوب بودیم. در بازی استقلال هم روی یک تک موقعیت باختیم و خیلی به آینده امیدواریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رضاپور: در بازی استقلال هم روی یک تک موقعیت باختیم/ شجاعیان و باقری در فاز هجومی کیفیت خوبی دارند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ