گزارش کامل در مورد کادر پزشکی مدنظر ژاوی هرناندز !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش خاوی میگل از آ اس ، ژاوی خدمات پزشکی تیم را برای ادامه کار خود لازم و حیاتی می داند. از این رو ژاوی تغییرات مهمی را برای اصلاح شرایط پزشکی تیم بارسلونا در نظر دارد.

 

از این رو کارلوس نوگوئرا فیزیوتراپیست تیم السد که همراه ژاوی بود راهی بارسلونا خواهد شد. اولین پیامد حضور ژاوی خروج فیزیوتراپیست کنونی بارسلونا خوانخو برائو است که سرپرست تیم فیزیوتراپی است.

 

نوگوئرا از روز دوشنبه رسما کار خود را در بارسلونا به عنوان سرپرست تیم فیزیوتراپ ها آغاز خواهد کرد. خائومه مونیل که سال ۲۰۱۹ از تیم بارسلونا جدا شد و به بخش فوتسال رفت مجددا بازخواهد گشت.

 

اگر بازگشت مونیل قطعی شود ژاوی لینده هم از سمت خود برکنار می شود. برائو و لینده هیچکدام اخراج نمی شوند و به بخش دیگری منتقل می شوند. آرزوی اصلی ژاوی این است که دکتر ریکارد پرونا را با خود به تیم اول بیاورد که اکنون در امارات است.

 

ژاوی باید تا ژوئن برای بازگشت دکتر پرونا صبر کند. با ورود ایوان تورس به عنوان مربی بدنساز باعث می شود که آلبرت روکای باتجربه تیم بارسلونا را ترک کند. آینده رئیس بخش پزشکی بارسلونا رامون کانال هم روی هوا است.

 

در حال حاضر تنها کسی که در برابر تغییرات کادر پزشکی بارسلونا مقاومت می کند ، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

گزارش کامل در مورد کادر پزشکی مدنظر ژاوی هرناندز !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ