آنچلوتی بازیکنان بی خاصیت را کنار گذاشت؛ فقط به ۱۵ نفر اعتماد دارد

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی پس از بحران قبلی و شکست در مقابل اسپانیول و شریف تصمیم گرفت که تصمیم های جدی تری را بگیرد و نشان بدهد که ترکیب مشخص خود را پیدا کرده است. این را می توان در شش بازی اخیر هم دید.

در حقیقت از زمان بازیهای ملی قبلی تا کنون، کارلتو کاملا نقشه هایش را مشخص کرده است. کارلتو به طور مثال فصل را با مثلث بیل، بنزما و هازارد آغاز کرد اما حالا شرایط عوض شده است. در حقیقت به نظر می رسد که کارلتو این ترکیب را به عنوان ترکیب ایده آلش انتخاب کرده است: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، رودریگو، بنزما و وینیسیوس. مصدومیت رودریگو باعث شد تا کارلتو در دو بازی اخیر از آسنسیو و لوکاس در ترکیب استفاده کند. کاماوینگا و والورده دیگر بازیکنانی هستند که در شش بازی اخیر شانس فیکس شدن داشته اند. در حقیقت حلقه بازیکنان مورد اعتماد آنچلوتی در شش بازی اخیر را فقط همین  ۱۵ بازیکن تشکیل می داده اند.

آنچلوتی با وجود بازیهای فشرده در شش بازی اخیر تصمیم گرفت که قید سیستم چرخشی را بزند و از ترکیب مشخصی استفاده کند و به جز برخی مصدومیت های اجباری و مصدومیت ها هرگز به بازیکنان اصلی خود استراحت نداده است. از پانزده بازیکن مذکور تنها بازیکنی که در شش بازی اخیر فیکس نبوده، والورده بوده است که البته علتش مصدومیت این بازیکن در ال کلاسیکو بود. جدا از این حلقه فقط مارسلو و ماریانو تجربه فیکس شدن در برخی بازیها را داشته اند

در این شش بازی، کورتوا، آلابا و کاسمیرو در همه دقایق حضور داشتند، میلیتائو، وینیسیوس و کروس فقط دقایقی را برای استراحت کردن از دست دادند، مندی، بنزما و لوکاس در بیش از دو سوم دقایق حضور داشتند و مودریچ نیز در ۶۳.۳ درصد دقایق حضور داشت. هیچ بازیکن دیگری در این مقطع به نصف دقایق نرسید. مندی و کروس فصل را با مصدومیت شروع کرده اند اما جایگاهشان را پیدا کرده اند. از سویی برخی بازیکنان کمرنگ شده اند. مثلا ناچو فقط ۲۵ دقیقه در شش بازی اخیر داشته است. ایسکو در هر سه بازی اخیر نیمکت نشین بوده و بازی نکرده است. وایخو در بازی رفت مقابل شاختار سه دقیقه بازی کرد و یوویچ نیز در بازی برگشت در برنابئو فقط یازده دقیقه داشت. هازارد در شش بازی اخیر فقط ۳۴  دقیقه داشته است.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی بازیکنان بی خاصیت را کنار گذاشت؛ فقط به ۱۵ نفر اعتماد دارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ