مهاجمان آکادمی رئال مادرید که به تیم ملی اسپانیا رسیدند؛ از سولدادو و موراتا تا دی توماس

0

رئال مادرید نیوز : رائول گونزالس با ۴۴ گل در ۱۰۲ بازی دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی اسپانیا است چرا که رکوردش توسط داوید ویا شکسته شده است.

در حقیقت از زمانی که رائول در روز ۹ اکتبر ۱۹۹۶ در تیم بزرگسالان اسپانیا بازی کرد، هرگز نشده بود که مهاجمی از آکادمی رئال تجربه اولین بازی را در تیم بزرگسالان اسپانیا داشته باشد هر چند که بازیکنان آکادمی رئال در تیم های دیگر به تیم ملی اسپانیا رسیده اند که آخرین نفر می تواند رائول دی توماس باشد که در لیست اسپانیا قرار گرفته است. محصولات مشهور آکادمی رئال که به تیم بزرگسالان رسیده اند را با هم مرور می کنیم:

اورزایز از بیلبائو: این مهاجم در سال ۱۹۸۵ در چهارده سالگی وارد آکادمی رئال شد و فقط یک بازی در تیم بزرگسالان رئال در سال ۱۹۹۰ مقابل اودنسه داشت. بعد از آن دچار مصدومیت شد و از رئال رفت تا در بیلبائو به تیم ملی اسپانیا برسد. اورزایز ۲۵ بازی در تیم ملی اسپانیا داشت که هشت گل به ثمر رساند.

سولدادو : روبرتو سولدادو در آکادمی رئال رشد کرد و در سال ۲۰۰۶ به اوساسونا رفت. او یک سال بعد با نظر آراگونس به تیم ملی اسپانیا رسید و مقابل لتونی بازی کرد. بازی ملی بعدی او در فوریه ۲۰۱۲ زیر نظر دل بوسکه بود که مقابل ونزوئلا هت تریک کرد. در تیم ملی اسپانیا در جام کنفدراسیون های ۲۰۱۳ حضور داشت. سولدادو مجموعا دوازده بازی ملی داشت که هفت گل به ثمر رساند.

نگردو:آلوارو در اکتبر ۲۰۰۹ در لیست تیم ملی اسپانیا برای بازی مقابل بوسنی هرزگویون و ارمنستان حضور نداشت اما مصدومیت ویا و گیزا باعث شد تا او در لیست قرار بگیرد. این بازیکن در زمان حضورش در لیست در سویا توپ می زد. نگردو مجموعا ۲۱ بازی ملی برای اسپانیا داشته و ده گل زده است.

رودریگو مورنو: رودریگو ستاره تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا بود که در هجده بازی در این تیم پانزده گل به ثمر رساند. او در دوران حضورش در والنسیا به تیم بزرگسالان اسپانیا رسید و در دوران دل بوسکه مقابل لوکزامبورگ بازی کرد.  رودریگو مجموعا ۲۵ بازی ملی داشته که هشت گل به ثمر رسانده است.

موراتا: الوارو از رده زیر ۱۷ سال در تیم ملی اسپانیا جایگاه ثابتی دارد اما اولین حضورش در تیم ملی اسپانیا در زمانی بود که در یووه توپ می زد. او مجموعا ۴۸ بازی ملی برای اسپانیا داشته که ۲۲ بازی داشته و به علت مصدومیت در لیست کنونی حضور ندارد.

رائول دی توماس: مصدومیت فاتی باعث شد تا این بازیکن به عنوان مهاجم اسپانیول در لیست تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد. او در مسابقات زیر ۱۹ سال اروپا برای اسپانیا در یونان حضور پیدا کرده بود که در آن زمان در کاستیا بازی می کرد

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مهاجمان آکادمی رئال مادرید که به تیم ملی اسپانیا رسیدند؛ از سولدادو و موراتا تا دی توماس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ