کروس:«شروع فصل برایم مشکل بود اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم»

0

رئال مادرید نیوز : تونی کروس هافبک المانی رئال مادرید مصاحبه ای را در مورد آخرین شرایط خودش داشت.

شرایط خودش:” خوب  هستم. س از مصدومیتم کار مشکلی برای آغاز داشتم اما در حال حاضر می توانم بگویم که پس از انجام بازیهای پرشمار آماده هستم. استراحت بازیهای ملی فرصت خوبی است تا استراحت کنم چرا که تقریبا در همه شش بازی اخیر حضور داشتم و حالا کمی کار اختصاصی انجام می دهم. سعی می کنم که همه چیز را آماده کنم.”

اولین بخش فصل رئال مادرید:”برخی اتفاقات بسیار خوب رخ داد. در دو بازی ملی شرایط خوبی داشتیم اما از برخی لحاظ ها می تواند بهتر باشد. وقتی با یک مربی جدید بازی می کنی گاهی اوقات عادی است که شرایط کمی سخت باشد. نتایج خوب هستند اما باید بهتر شویم. زمان برای بهتر شدن وجود دارد.”

گل مقابل رایو:”دوست دارم گل بزنم اما وظیفه من این نیست. چیزهای زیادی می توانم به تیم بدهم. گلهای کمی می زنم اما به خصوص در برنابئو گلزنی را دوست دارم. جلوگیری از گل رایو؟ مربی به من گفت که باید چه کار کنم. باید بازیکنی را زیر نظر می گرفتم و می دانستم که باید  مقابل حرکتش را بگیرم.”

آنچلوتی از تو چه می خواهد :” هم من او را می شناسم و هم او من را می شناسد. به خوبی می داند که می توانم چه چیزی به تیم ارائه بدهم و به چه چیزی نیاز دارم تا راحت باشم. کمتر کسی من را مثل او می شناسد.”

کروس چه چیزی را به رئال مادرید می دهد؟” بهتر از چیزی است که آنها می گویند. همه می دانند که سبک بازی من چطور است و چطور می توانم توپ را کنترل کنم. من را می شناسند و سعی می کنم که همه چیز به تیم بدهم.”

کروس و رئال چه شباهتی دارند؟”یک بازیکن باید با باشگاه و همه مردم درون باشگاه هماهنگ شوند. کار را برای من آسان کردند. در باشگاه باید موفق شوی چرا که توقعات و فشار خیلی زیاد است.”

چه عادت هایی را تغییر دادی؟” رمزش تمرین کردن است. هر مربی می تواند این کار را انجام بدهد اما مهم این است که عالی باشی. فشار بازیها طور دیگری است. باید با تکنیک خاصی آماده شوی.”

آکادمی اش از طریق اپلیکیشن:” از ته قلبم قول می دهم که این اپلیکیشن می تواند همه بچه ها و همچنین بزرگسالان را بهتر کند چرا تمرینات را همین امروزه انجام می دهیم: شوتها ، استپ ها و … تمرینات را خودم انتخاب می کنم چرا که به آن نیاز است. از طریق ویدیوها توضیح می دهم.شرایطی مثل بازیها مهم است. بازیکن رئال مادرید است.  پروژه بسیار مهمی برای من است.”

پیامی برای جوان ها:” باید تمریناتی برای بهتر شدن انجام بدهند. باید تصمیم های خوبی را بگیرند و برای رسیدن به سطح حرفی باید به برخی چیزها پاسخ منفی بدهی. فقط یک مسیر برای فوتبال حرفه ای وجود دارد.”

زندگی اش در رئال مادرید:” شاید مردم کمترین اطلاع را از این بابت داشته باشند. زندگی بسیار عادی را داریم. کمی از مرکز زمین دور است. دو تا بچه به مدرسه می روند و یکی دیگر به مهد کودک می رود.”

برنابئوی جدید:”بهترین استادیوم است و بهتر هم خواهد شد. انگیزه زیادی برای بازی در استادیوم جدید دارم و امیدوارم این اتفاق رخ می دهد.”

چالش های این فصل:”در این باشگاه می خواهم همه تورنمنت ها را ببرم. از نظر من اول از همه باید فصلی بدون مصدومیت ها را داشته باشم و اگر حس خوبی داشته باشم آرامش خواهم داشت چرا که موفقیت ها خواهند رسید. باید لالیگا و چمپیونزلیگ را ببریم و گاهی کنترل این شرایط مشکل است. به خوبی اماده هستیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کروس:«شروع فصل برایم مشکل بود اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ