رکوردهایی که بیل می تواند با ولز بشکند؛ به دنبال اولین جام جهانی پس از ۶۴ سال

0

رئال مادرید نیوز : گرت بیل بازیکن رئال مادرید برنامه های مشخصی برای آینده اش در تیم ملی ولز دارد. بیل پس از حضور در دو یوروی قبلی می خواهد به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد. در حقیقت هر چند که ولز به صورت مستقیم به جام جهانی نرفته اما هنوز منتظر اتفاقات پلی آف است. رویای بزرگ بیل حضور در جام جهانی است.

بیل در سال ۱۹۵۸ به جام جهانی رسید که تا یک چهارم نهایی پیش رفتند اما با گل پله حذف شدند و به نیمه نهایی رسیدند. از آن زمان تا کنون ۶۳ سال است که ولز به جام جهانی نرسیده و حالا بیل و تیمش به دنبال رکورد شکنی هستند. البته ولز با رهبری بیل تا نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ پیش رفت.

گرت بیل در حال حاضر به رکورد ۱۰۰ بازی در تیم ملی ولز رسیده است که هم تیمی کنونی اش یعنی کریس گانتر با ۱۰۶ بازی بالاتر از اوست و البته وین هنسی دیگر هم تیمی کنونی او نیز با ۹۸ بازی در تعقیبش است. حضور بیل در بازی امشب مقابل بلژیک به علت مصدومیت منتفی است اما با این وجود گرت همچنان امیدوار است که بتواند رکورد بازیهای ملی تاریخ ولز را در اختیار داشته باشد.

بیل البته بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ولز هم هست که در سال ۲۰۱۸ از یان راش عبور کرد. راش رکورد ۲۸ گل ملی را داشت و بیل در حال حاضر ۳۶ گل زده است و همچنان می تواند تعداد گلهایش را بیشتر کند.

اولین بازی ملی بیل در روز ۲۷ می ۲۰۰۶ در حالی انجام شد که فقط ۱۶ سال و ۳۱۵ روز سن داشت و در دیداری دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو بازی کرد که در آن زمان به جوان ترین بازیکن تاریخ ولز تبدیل شد که البته هری ویلسون در سال ۲۰۱۶ با ۱۶ سال و ۲۰۷ روز سن رکوردش را شکست. از سویی بیل با ۱۷ سال و ۸۳ روز سن جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی ولز است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رکوردهایی که بیل می تواند با ولز بشکند؛ به دنبال اولین جام جهانی پس از ۶۴ سال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ