ایران با چند امتیاز به جام جهانی صعود میکند؟

0

شانس ایران برای صعود به جام جهانی ، نحوه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا ، شرایط صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ ، مسیر صعود ایران به جام جهانی

ایران برای صعود به جام جهانی به چند امتیاز نیاز دارد

تیم ملی فوتبال ایران در آغاز دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا، با نتیجه سه بر صفر مقابل سوریه پیروز شد.

تیم ملی فوتبال ایران مانند دور رفت بر سوریه غلبه کرد و ۱۶ امتیازی شد تا علاوه بر حفظ صدرنشینی‌، از رتبه اول تیم‌های آسیایی در رنکینگ فیفا نیز محافظت کند. کره جنوبی ۱۴ امتیازی است. امارات، لبنان، عراق و سوریه با اختلاف چشمگیر در رده‌های سوم تا ششم قرار دارند.

ایران در یک قدمی راهیابی به جام جهانی ایستاده، به نحوی که یک پیروزی دیگر، ششمین صعود مستقیم ایران را قطعی خواهد کرد. ایران با این که در دور قبلی گروهی فقط یک گام با حذف شدن فاصله داشت، حالا با نمایشی کاملاً متفاوت می‌تواند آسان‌ترین صعود به جام جهانی را در تاریخ فوتبال ایران رقم بزند.

جدول گروه ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ آسیا

حاج‌صفی: ۹۰ درصد از راه صعود به جام‌جهانی را رفتیم

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران بعد از مدت ها در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و موفق شد گل دوم تیم ملی را از روی نقطه پنالتی به سوریه بزند.

حاج صفی بعد از برد ایران مقابل سوریه درباره شرایط این مسابقه بیان کرد: می‌دانستیم بازی سختی جلوی سوریه داریم. به بچه ها گفته بودیم بازی رفت این تیم در تهران ما را اذیت کرد. باید محکم بازی می‌کردیم که خداراشکر این اتفاق افتاد و با انجام بازی خوب ۳ امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم.

او درباره صعود به جام جهانی افزود: ۹۰ درصد راهمان به جام جهانی هموار شد. این برد و موفقیت تقدیم به مردم عزیزم ایران. فقط برای خوشحال کردن مردم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ