هازارد نمی خواهد بیل باشد؛ حضور در تمرین در روز استراحت

0

رئال مادرید نیوز : هازارد نمی خواهد مثل گرت بیل با برچسب مزدور بودن و مفت خوری مواجه شود.

در حقیقت بازییکن بلژیکی می داند که اعتبارش در رئال به اتمام رسیده است و حتی در تیم ملی بلژیک نیست قرار نیست که حال و هوایش عوض شود. بدین ترتیب بیل بعد از آن که از حضور در بازی مقابل ولز معاف شد، با وجود آن که می توانست در روز سه شنبه استراحت کند، در والدبباس حضور پیدا کند. در حقیقت رئال مادرید در بازگشت ملی پوشان حداقل یک روز به آنها استراحت می دهد اما ادن زودتر از موعد به تمرین برگشت تا ثابت کند که قصد تغییر شرایطش را دارد.

شرایط هازارد در رئال باعث شده تا این بازییکن نیاز به اثبات خودش داشته باشد. آخرین حضور فیکس هازارد به بازی مقابل شریف برمی گردد که بعد از آن آنچلوتی گزینه های دیگر را به او ترجیح داده است. هازارد حتی در بازی بلژیک و استونی هم در دقیقه ۶۲ با برادرش تورگان تعویض شد.

گرت بیل را می توان نماد بازیکنی مفتخور و حرامخوار دانست که سالهاست که از رئال مادرید حقوق می گیرد اما از سال ۲۰۱۸ به بعد هیچ خاصیتی برای رئال نداشته و به جای این که برای رئال بازی کند در تیم ملی ولز بازی می کند. بیل بعد از دو ماه مصدومیت در حالی که برای رئال بازی نکرده بود، به تیم ملی ولز رفت تا دوباره مصدوم شود و حالا مشخص نیست که تا چه زمانی دوباره بازی نخواهد کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

هازارد نمی خواهد بیل باشد؛ حضور در تمرین در روز استراحت

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ