نامزد والورده:«امباپه یا هالند؟ هر دو/ فکر می کنم امسال رئال مادرید جام ببرد»

0

رئال مادرید نیوز : مینا بونینو نامزد فدریکو والورده در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

فدریکو بعد از بازیها:” بعد از برخی بازیها می دانم که نمی توان با او صحبت کرد چرا که همه چیز خیلی سخت بوده است. گاهی با هم صحبت می کنیم و می گوییم که از چه لحاظی اشتباه کرده و از چه لحاظ هایی می تواند بهتر شود. قبلا  خیلی بیشتر انتقاد می کردم. در نهایت فهمیدم که من به جای او بازی نمی کنم. یازده بازییکن در ترکیب هستند و فقط او نقش ندارد. حالا بیشتر در مورد اتفاقات بازی با هم صحبت می کردیم. قبلا این کار را می کردیم و به درد نمی خورد. حالا بازیها را بیشتر آنالیز می کنیم اما در برخی بازیها ترجیح می دهم سکوت کنم.”

تیم ملی اروگوئه :” شرایط کمی ناراحت کننده است. دیروز در خانه بود و در شکست مقابل بولیوی نتوانست کاری انجام بدهد. خیلی ناراحت بود. در تیم ملی اروگوئه یک مشکل جدی در زمینه نسل وجود دارد و به تغییر نیاز است. بازیکنان زیادی آخرین جام جهانی خود را باید داشته باشند. در طول تاریخ همیشه اروگوئه به سختی به جام جهانی رسیده است. تردیدی نداریم که می توانیم به جام جهانی برسیم. به جنگیدن ادامه می دهیم. از این شرایط ناراحتیم.”

فدریکو، آنچلوتی را بیشتر ترجیح می دهد یا زیدان؟” نمی دانم. می دانم که از هر دو خیلی راضی است. هر دو چیزهای متفاوتی می دهند. هر مربی نظری در مورد هر بازیکن دارد. هرگز با مربیانش مشکل نداشته است. فدریکو آدمی نیست که بیاید و از بقیه به من بد بگوید. در مورد اتفاقات رختکن با من صحبت نمی کند، خیلی درونگرا است. فکر نمی کنم هیچ کدام را به دیگری ترجیح بدهد. هر د ونقش دارند. آنچلوتی خیلی نقش دارد، زیدان نیاز همین طور. هر دو مربیان بسیار خوبی هستند.”

در بازی آرژانتین و اروگوئه کدام تیم را ترجیح می دهی؟” ۵۰-۵۰ هستم. به خاطر فدریکو از اروگوئه حمایت می کنم، چون همسرم اروگوئه ایست!”

زندگی فوتبالیست حرفه ای:” آنها با فشار بزرگی زندگی می کنند. مهم این است که یک بازیکن حمایت خانواده اش را داشته باشد. به تلاش ادامه می دهیم. سعی می کنیم زندگی را برای او راحت کنیم چرا که می دانیم که نگرانی های زیادی درون زمین وجود دارد. اخیرا در تیم اروگئه فشار زیادی وجود داشته چرا که باید ببرند. ”

شرایط مصدومیت والورده:” گاهی اوقات مصدومیت ها مشکل هستند. این شرایط طولانی تر از حد انتظار است اما این وقفه باعث شد تا بتواند ریکاوری کند چرا که بازیهای زیادی وجود دارد. تقریبا صد در صد ریکاوری کرده است. فکر می کنم که در بازیهای بعدی حاضر باشد. از نظربدنی اماده است. به طور مداوم از او حمایت می کنیم. خوشبختانه ریکاوری کرده است.”

فکر می کنی رئال امسال جام ببرد؟” بله، هر سال امیدهای یکسانی وجود دارد اما فکر می کنم که امسال شانس بیشتری داریم. دلیلش را نمی دانم اما این چیزی است که فدریکو به من بگوید. امیدوارم که امسال چیزهای خیلی بیشتری کسب کنیم.”

امباپه یا هالند؟” هر دو بازیکنان کاملا متفاوتی هستند و نمی توان مقایسه کرد. اگر بخواهم انتخاب کنم، هر دو را انتخاب می کنم، چرا که نه؟ (می خندد). امیدوارم که بتوانند با هم در رئال باشند. اگر سال آینده این اتفاق رخ ندهد امیدوارم که در زمانی دیگر این اتفاق رخ بدهد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نامزد والورده:«امباپه یا هالند؟ هر دو/ فکر می کنم امسال رئال مادرید جام ببرد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ