با سوت داور هیچ تیمی قهرمان نمی‌شود؛ باید از خط پایان عبور کنیم/ نتایج پرسپولیس از بازی بعد درست می شود

0

پرسپولیس نیوز

مهدی یکتا؛ به گواه اغلب کارشناسان و رسانه‌ها، بهترین بازیکن پرسپولیس در این میدان امید عالیشاه بود.‌هافبک تکنیکی و دریبل زن پرسپولیس که پس از دو هفته غیبت به دلیل مصدومیت (دیداربرابر تیم‌های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان) برابر مس رفسنجان به ترکیب تیمش برگشت و نمایش قابل قبولی ارائه داد. با کاپیتان دوم پرسپولیس در ارتباط با این دیدار به گفت‌وگو پرداختیم:

مصاحبه را می‌خواهیم از دقیقه ۷۰ بازی با مس رفسنجان آغاز کنیم. داور به سود تیم شما اعلام پنالتی کرد و عیسی آل کثیر درحالی که پنالتی زن اول پرسپولیس مهدی ترابی است جلو رفت که ضربه را بزند اما تو رفتی و با او صحبت کردی تا اینکه… خودت توضیحی می‌دهی؟

چیز خاصی نبود. این مسائل در فوتبال طبیعی است!

خیلی هم طبیعی نیست! همه می‌دانند پنالتی زن پرسپولیس مهدی ترابی است و او هم تا به حال پنالتی خراب نکرده است اما جلو رفتن عیسی آل کثیر یا گرفتن توپ ممکن است تمرکز پنالتی زن را بر هم بزند. البته تو تجربه به خرج داده و با عیسی آل کثیر صحبت کردی که اگر اصرار بیشتری می‌کرد شاید موقعیت خوب پرسپولیس خراب شود؟

گفتم که خیلی موضوع خاصی نبود. عیسی انگیزه داشت و می‌خواست پنالتی بزند اما پنالتی زن اول تیم مهدی ترابی است. وقتی هم که با آل کثیر صحبت کردم خیلی راحت قبول کرد و مهدی هم خدا را شکر پنالتی اش را تبدیل به گل کرد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی گفت که اگر مس رفسنجان همیشه این طوری بازی کند می‌تواند جزو پنج، شش تیم بالای جدول لیگ بیستم باشد. نظر تو چیست؟

مس رفسنجان در خانه بازی می‌کرد و مثل همه تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس انگیزه زیادی دارند مقابل ما انگیزه داشت. حریف خوب بازی کرد اما ما هم می‌توانستیم برنده شویم و شاید بدشانسی یا فرصت‌هایی که از دست دادیم این اجازه را نداد.

پرسپولیس در حال حاضر در رده هفتم جدول ایستاده است. این جایگاه برای تیم مدافع عنوان قهرمانی مناسب است؟

ما چند امتیاز با صدر فاصله داریم؟ سه امتیاز! ما ۸ امتیازی هستیم و تیم اول جدول ۱۱ امتیازی و اختلاف زیاد نیست. به نظر من مسابقات لیگ برتر شبیه دوی ماراتن است. تیمی یا کسی قهرمان می‌شود که اولین نفر از خط پایان رد شود نه اینکه با سوت داور و آغاز رقابت از بقیه جلو بیفتد!

اخبار فوری پرسپولیس

ولی پیش آمده که تیم‌های مدعی یا مدافع قهرمانی معمولا از همان اول با قدرت لیگ را آغاز و در نهایت به اتمام برسانند؟

من نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما پرسپولیس یکسری مسائلی را تجربه کرد که درمورد آن صحبت‌های کافی انجام شده است. با این وجود من معتقدم این پرسپولیس فقط انرژی مثبت می‌خواهد.

منظورت هواداران است؟

هواداران پرسپولیس همیشه لطف و محبت خود را نشان داده اند. منظورم همه هواداران و پیشکسوتان عزیز است. این تیم با حمایت و انرژی مثبت پرسپولیسی‌ها می‌تواند خیلی زود به صدر جدول برسد. تفاوت پرسپولیس با خیلی از تیم‌ها همین حمایت خالصانه هواداران است.

در روزی که شما برنده نشدید، سپاهان و استقلال دو رقیب اصلی شما هم نتوانستند از سد رقیبان خود بگذرند؟

ما توجهی به نتایج حریفان نداریم و تمرکزما روی کار خودمان است. این سیاست چند سال اخیر ما بوده و کاری نداریم فلان تیم برده یا بهمان تیم باخته است. ما باید تمرکز کاملی روی کار خودمان داشته باشیم تا نتیجه بگیریم.

بازی استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و حالا شما هم می‌توانید روز چهارشنبه در حضور هواداران پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در استادیوم آزادی بازی کنید. در این رابطه صحبتی نداری؟

من و همه همبازیانم برای دیدن مجدد تماشاگران پرسپولیس در استادیوم آزادی لحظه شماری می‌کنیم. مدت‌هاست طرفداران پرسپولیس را در ورزشگاه‌ها ندیدیم و از همین حالا منتظر سوت آغاز بازی با صنعت نفت آبادان هستیم.

سیدجلال حسینی در مصاحبه خود گفته بود نتایج پرسپولیس درست می‌شود. به عنوان سؤال آخر این اتفاق از کی می‌افتد؟

انشالله از همین بازی بعدی! به امید خدا روز چهارشنبه در حضور تماشاگران پر شور پرسپولیس برنده شده و سه امتیاز بازی را ازآن خود کنیم. همان طور که گفتم پرسپولیس در حال حاضر فقط و فقط انرژی مثبت و حمایت می‌خواهد و بس.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ