آنچلوتی:«کیفیت فوتبال رو به افول است؛ بیل انگیزه بالایی دارد و هازارد غایب است»

0

رئال مادرید نیوز : انچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و گرانادا به سوالات پاسخ داد.

چرا سختگیر نیستید؟” هر کسی سبک خودش را دارد. خودم را سختگیر نمی دانم چون سبک من این نیست.”

هازارد:” مثل همه بازیکنانی است که بازی نمی کنند. راضی نیست. ناراحت می شدم اگر در این شرایط خوشحال بود. سرماخوردگی دارد و فردا غایب است.”

تقویم:” اولین باری نیست که باید تحت فشار بازی کنیم. می دانیم که بازی های زیادی است. بازیکنان، باشگاه ها، مربیان و … همه این را می گویند و امیدواریم تغییری ایجاد شود.”

بیل بیشتر در خدمت باشگاهش است تا رئال؟” بیل به عنوان بازیکن تیم ملی ولز احترام زیادی به باشگاهش و رئال مادرید می گذارد. وقتی که تمرین کردنش را دیدم، انگیزه زیادی داشت تا دوباره بازی کند.”

بازگشت بعد از بازیهای ملی:” عادت کرده ایم. شرایط خوبی داریم. دوره بسیار مهم و جذابی پیش روی تیم است. تیم آماده است.”

ساعت و برنامه بازی:” برایم عجیب نیست. اگر شنبه بازی می کردیم زمان کمتری برای بازگشت بازیکنان آمریکای جنوبی داشتیم. می توانیم به خوبی ریکاوری کنیم.”

ژاوی:” به نظرم بازی جذابی خواهد داشت. می تواند به تیمش کمک کند. تیمی هستند که تا پایان می جنگند و قطعا دوست دارم که بازیهایشان را دنبال کنم.”

سوپرلیگ:” حال و هویا فوتبال خوب نیست. باید تغییر ایجاد شود. نمی دانم این اتفاق با سوپرلیگ رخ می دهد یا چیزی دیگر. بازیهای زیادی برگزار می شود.  مصدومیت های زیادی وجود دارند. کیفیت فوتبال رو به افول است چرا که نمی توان از بهترین ها استفاده کرد.”

شرایط گرت بیل:” شخصیت خاص را دارد. اگر علاقه چندانی به استفاده از شبکه های اجتماعی ندارد، باید احترام بگذاریم. خوشحال نیست. امیدواریم که به زودی برگردد.”

از ویدیوها برای آنالیز بازیها استفاده می کنی؟” از ویدیو استفاده می کنیم چون با توجه به جدیت تمرینات زمان به اندازه کافی وجود ندارد. ویدیوها طولانی نیستند. دستیارانم آن را به صورت انفرادی برای هر بازیکن آماده می کنند. ۱۰-۱۵ دقیقه طول می کشد.”

شرایط تیم چطور است؟” بازیهای پرفشاری پیش روست اما طبیعی است. رودریگو برگشته و والورده در روزهای آینده برمی گردد. تیم از نظر بدنی خیلی خوب است و امیدواریم که تا کریسمس خوب باشیم. بازیهای بسیار مهمی در لالیگا پیش رو داریم و باید تکلیف گروهمان در چمپیونزلیگ را مشخص کنیم. باید از نظر ذهنی و بدنی آماده باشیم.”

شرایط خوب تیم:” پس از وقفه اخیر سعی کردیم که بیشترین ثبات را داشته باشیم. اعتماد به نفس داریم. در حال حاضر شرایط خوبی داریم. اعتماد به نفس خوبی داریم و تا کریسمس شرایط خوب پیش خواهد رفت.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«کیفیت فوتبال رو به افول است؛ بیل انگیزه بالایی دارد و هازارد غایب است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ