مقایسه آماری: رئال مادرید آنچلوتی به مراتب بهتر از فصل قبل با زیدان

0

رئال مادرید نیوز : در حالی که یک سوم از فصل سپری شده، رئال مادرید آنچلوتی هب تدریج خودش را پیدا می کند. رئال مادرید کارلتو شانزده بازی در این فصل داشته که به نظر می رسد که کارلتو به خوبی تیم را جمع و جور کرده است. کافی است که شرایط رئال آنچلوتی را با دوران زیدان مقایسه کنیم.

گلهای بیشتر: رئال مادرید از نظر تعداد گل به مراتب بهتر شده است. رئال مادرید در این فصل ۳۷ گل زده در حالی که فصل قبل ۲۶ گل تا این مقطع ثبت کرده بود. رئال مادرید فصل قبل را با ۸۸ گل و میانگین ۱.۶۹ گل در هر بازی به اتمام رسانده بود در حالی که در این فصل ۲.۳ گل در هر بازی داشته است. رئال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ هرگز بیش از چهار گل در یک بازی نزد در حالی که در این فصل پیروزیهای پرگلی مقابل سلتا، مایورکا و شاختار با پنج یا شش گل داشته است.

بهبود هجومی: به طور کلی رئال مادرید از نظر بقیه آمارهای هجومی هم از پارسال بهتر است. به طور مثال دقت شوتهای وینیسیوس از کمتر از ۵۰ درصد به ۷۵ درصد رسیده است. تیم آنچلوتی بیشتر از تیم زیدان شوت می زند. در واقع رئال نسبت به فصل قبل ۵۰ شوت بیشتر زده (۲۷۴ به ۲۲۴) و تعداد پاس گلها نیز تقریبا دو برابر بیشتر از پارسال است.(۲۸ به ۱۵)

بهبود دفاعی: میانگین گل دریافتی رئال مادرید در فصل قبل به ۱.۳ گل در هر بازی رسیده بود در حالی که در فصل جاری یک گل در هر بازی است. رئال مادرید در فصل جاری هم خیلی بهتر شده است. البته آمار رئال از این حیث می تواند خیلی بهتر شود.

خط هافبک باثبات: رئال مادرید با حضور کاسمیرو، مودریچ و کروس در خط هافبک به ثبات رسیده است. البته والورده و کاماوینگا نیز سعی دارند که خودشان را در ترکیب جا بیاندازند. درصد پاسهای صحیح رئال از ۸۷.۹۹ به ۸۸.۹۹ رسیده است.

دو تردید: البته رئال هنوز در این ۱۶ بازی از دو حیث می تواند بهتر شود. یکی از این که رئال نسبت به فصل قبل تملک توپش کمتر شده (فصل قبل ۵۹.۴۶ بود و امسال ۵۸.۵) و یکی هم تعداد دریبل. در حقیقت تعداد دریبل ها از ۳۵۶ به ۳۵۳ رسیده و کاهش جزئی داشته است که البته تعداد دریبل موفق در فصل گذشته بیشتر بود (۲۲۱ به ۱۹۷).

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مقایسه آماری: رئال مادرید آنچلوتی به مراتب بهتر از فصل قبل با زیدان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ