جنجال های بی پایان ایسکو؛ سه سال کابوس وار و فاجعه

0

رئال مادرید نیوز : شرایط برای ایسکو مشکل و مشکل تر می شود. بازیکن مالاگایی یکی از بازیکنان کم تر استفاده شده آنچلوتی از زمان بازگشتش است که این بازیکن در مقابل گرانادا جنجال بزرگی را ایجاد کرد. در حقیقت وقتی ایسکو فهمید که قرار است دیرتر از کاماوینگا و یوویچ وارد زمین شود، حاضر نشد که به گرم کردن ادامه بدهد.

آنچلوتی سومین مربی ایست که ایسکو با آن به مشکل می خورد. در حقیقت مشکلات ایسکو در رئال با سانتیاگو سولاری مربی آرژانتینی آغاز شد. سولاری اعتقاد داشت که ایسکو آمادگی بدنی را ندارد و از او خواست تا قبل از تمرین روی وزنه برود اما ایسکو حاضر نشد که این کار را بکند.در حقیقت ایسکو در آن زمان بازیکن مهمی در رئال بود که در دو فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی رئال بازی کرده بود.

اما ایسکو نه تنها با سولاری بلکه با زیدان به مشکل خورد. در حقیقت مربی فرانسوی یکی از مربیانی بود که بیشترین اعتماد را به بازیکن مالاگایی در رئال داشت اما ایسکو فصل گذشته پیش از ال کلاسیکو در صحبتهایی جنجالی به مارسلو، میلیتائو و لوکاس روی نیمکت گفت:” وقتی فیکس هستم در دقیقه ۵۰، ۶۰ یا بین دو نیمه تعویض می شوم اما وقتی تعویضی هستم در دقیقه ۶۰ به من بازی می رسد!” چند هفته بعد ایسکو خواستار جدایی در زمستان شد و به نظر می رسید که زیدان هم مشکلی با رفتنش ندارد اما نتوانست مشتری برای خودش دست و پا کند.

به نظر می رسید که با بازگشت آنچلوتی، اولین مربی ایسکو در رئال قرار است که شرایط این بازییکن عوض شود. ایسکو در شروع فصل از ایسکو در ترکیب اصلی مقابل بتیس و لوانته استفاده کرد اما این بازیکن به تدریج کمرنگ و کمرنگ تر شد.  ایسکو در این فصل فقط در ۱۷۶ دقیقه یعنی ۱۱.۵  درصد دقایق بازی کرده است. آینده اش دور از رئال است و قراردادش رو به اتمام است.قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و حالا سوال این جاست که تا پایان فصل می ماند یا در زمستان جدا می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

جنجال های بی پایان ایسکو؛ سه سال کابوس وار و فاجعه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ