آنچلوتی:«باید از شریف انتقام بگیریم؛ کورتوا را با هیچ کسی عوض نمی کنم»

0

رئال مادرید نیوز: کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد بازی مقابل شریف صحبت کرد.

بازی فردا:” در بازی رفت تجربه خوبی نداشتیم. باید از اشتباهات دور رفت جلوگیری کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. نباید عجله داشته باشیم. باید آرامش داشته باشیم، ۹۰ دقیقه خوب را داشته باشیم. حریف را به خوبی می شناسیم و باید بازی کاملی داشته باشیم.”

چرخش ها:” چرخش ها برای این که تیم سرحال باشد و با انگیزه ظاهر شود، مهم است. باید لحظات و حال و هوا را در نظر گرفت. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و چیز زیادی عوض نشده است. میلیتائو و رودریگو می توانند فردا برگردند اما برای بازی فردا به چرخش فکر نمی کنیم.”

مربی رئال مادرید بودن:” مشکل نیست. اگر بخواهی در مسابقه رانندگی شرکت کنی، بهتر است که فراری را داشته باشی تا فیات ۶۰۰. مربیگری در رئال همین حس را دارد. همه مربیان فشار را حس می کنند. آنها هر هفته ممکن است اخراج شوند. این هم بخشی از مسولیت و امید برای حضور در بزرگترین باشگاه دنیاست.”

رختکن رئال مادرید:” رختکنی که دارم رختکنی مملو از کیفیت، شخصیت و نظم است. هماهنگی خوبی بین خودمان داریم. جوانی و اشتیاق وجود دارد. مربیگری را دوست دارم چرا که تا کنون هیچ مشکلی وجود نداشته است.”

تیراسپول:”سفری طولانی را داشتیم اما در این جا مشکلی نداریم. در هتل خوبی هستیم. استادیوم و چمن عالی هستند. یک سفر عادی داشتیم. کمی طولاین بود اما کاری نمی توان کرد. حضور در فرودگاه خیلی سریع بود. از استادیوم شگفت زده شدم چرا که جدید و بهینه است.”

ترجیح می دهی مقابل شریف بازی کنید یا بایرن؟” مهم فوتبال بازی کردن است و باید با هر چیزی هماهنگ شد. بازی فردا بازی مهمی است چرا که از معدود تیم هایی هستند که ما را شکست دادند. می خواهیم انتقام بگیریم.”

خط خوردن کورتوا از لیست نامزدهای جایزه فیفا:” دروازه بان خوب زیادی وجود دارند. چرا افراد دیگری انتخاب نشدند؟نمی دانم. کورتوا را با هیچ کسی عوض نمی کنم. او هم حاضر نیست جایش را عوض کند. این یک ازدواج موفق است. فکر می کنم که برای او مهم است که لالیگا و چمپیونزلیگ را ببرد و آن را به جوایز فردی ترجیح می دهد. از نظر ما بهترین است.”

ایسکو:” نیازی نیست با او صحبت کنم. برایش محبت زیادی قائل هستم و فکر نمی کنم که مشکل بزرگی وجود داشته باشد. دستیارم به او گفت که کمی بیشتر گرم کند و خودش گفت که نیازی ندارد. در نهایت وارد زمین شد. مشکلی نیست. نیازی نیست که جنجال بسازیم. یک حرفه ایست و جدی است. عصبانی است چون بازی نمی کند اما هرگز به او بی احترامی نکردم و او هم به من بی احترامی نکرده است. هرگز چنین اتفاقی رخ نمی دهد. رابطه ما فقط رابطه حرف ای نیست چرا که مدت زیادی با هم بودیم و به هم احترام می گذاریم.”

روبرتو کارلوس:” رابطه خوبی با او دارم. دوران فوق العاده ای در این جا داشته است. خیلی محبوب است اما قرار نیست فردا بازی کند.”

وینیسیوس:” با توجه به سبک بازیش ، متفاوت ترین بازیکن فوتبال است. در حرکات تک به تک بازیکنان زیادی نیستند که مثل او باشند. باید بهتر شود چرا که حرکات تن به تن مهم است اما مهمترین بخش نیست. تواضح دارد تا بهتر شود و از کارش راضی است. می خواهد یاد بگیرد و یاد خواهد گرفت.  ذهنش آماده است. از آن بازیکنانی نیست که فکر کند همه چیز را برده.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«باید از شریف انتقام بگیریم؛ کورتوا را با هیچ کسی عوض نمی کنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ