به جا مانده از بازی مقابل شریف: تیراسپول هم رئالی شد

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و شریف نوشت.

تاریخی که تو ساختی
رئال مادرید یک باشگاه اسطوره ای با حدود ۱۲۰ سال تاریخ (که در روز ۶ مارس به این سالروز می رسد) تقریبا در همه نقاط دنیا بازی کرده است. اما هرگز در مولداوی بازی نکرده بود. یا بهتر بگوییم ترانسنیستریا تا مردم خوب این نقطه از بقایای شوروی از من ناراحت نشوند. تیراسپول، پایتخت این کشور خاص در تابستان آینده ۳۰ ساله می شود و به همین خاطر می توان گفت که چهارشنبه یکی از مهمترین لحظات تاریخ کوتاهشان را داشتند. میزبانی از رئال تا همیشه در یادها می ماند. قطعا چند نسل بعد، پدربزرگ های این منطقه به نوه هایشان می گویند:” می دانستید که یک بار رئال مادرید معروف در این جا بازی کرده؟ یک بلوند کوتاه قامت در این جا بود که مثل فرشته ها بازی می کرد یعنی مودریچ. یک مهاجم که با پاهایش یک هنرمند بود یعنی بنزما. یک بال چپ برزیلی که شبیه پله بود یعنی وینیسیوس، یک آلمانی که مثل یک خط کش در پاهایش بازی می کرد یعنی کروس. یک تانک که با حضورش به تنهایی نصف زمین را پوشش می داد و هرگز یک متر هم به دشمن نمی داد یعنی کاسمیرو، دروازه بانی که از دیوار برلین هم بزرگ تر بود یعنی کورتوا، یک اتریشی چپ پا و با شخصیت رهبری یک ارتش به نام آلابا… نوه های عزیز، آن روز یک جشن ملی بود و افتخارش را داشتیم که آن را تجربه کنیم…”

در یک هشتم نهایی
تیم آنچلوتی تنها تیم از میان پنج اسپانیایی مرحله گروهی چمپیونزلیگ است که صعودش به یک هشتم نهایی قطعی شده است. زمانی که سرود این مسابقات پخش می شود، رئال مادرید خودش را نشان می دهد، بقیه ساکت می شوند، منتظر فرصتشان می مانند تا از بازیکنان رئال امضا بگیرند. رئال مادرید پادشاه اروپا بوده و هست و جام باشگاه های اروپا هر کسی را سر جایش می نشاند. کلانتر واقعی خود رئال مادرید است. با شکست اتفاقی در دور رفت در برنابئو خیلی ها شوخی کردند اما رئال در بازی برگشت تلافی کرد. با این عملکرد رئال می تواند دستاوردهای بزرگی داشته باشد. رئال در لوس کارمنس و تیراسپول هفت گل زد و فقط یک گل خورد. ارتش آنچلوتی در حالت فتح قرار دارد. در حالی که بقیه کابوس لیگ اروپا را بالای سر خود می بینند، رئال در تقویمش روی لالیگا (سویا، بیلبائو، سوسیه داد، اتلتیکو و…) تمرکز دارد در حالی که با آرامش به مصاف اینتر می رود چرا که تساوی هم برای صدرنشینی کافی است و رئال در خانه به دنبال صعود به یک هشتم است. نقشه خوبی است.

ممنون بایرن
قهرمان آلمان همیشه به خاطر پیروزی هشت بر دو مقابل بارسا مورد احترام ماست اما باید از آنها تشکر کنیم که قرارداد کروس و آلابا را تمدید نکردند. رئال مادرید از فرصت استفاده کرد و این دو ستاره را خرید و این دو در تیراسپول دو گل عالی در نیمه اول زدند. ۲۵ میلیون یورو برای کروس با توجه به کیفیت استادانه تونی مثل یک انعام می ماند. حرید رایگان آلابا هم یک نعمت است. سلام، بایرن.

هفته شیرین
هفته خوبی برای رئالی ها بود. تیمشان دو بازی خارج از خانه مشکل را برد و دشمنانش اتلتیکو و بارسا دچار نامیدی شده اند و از قطار چمپیونزلیگ دور می شوند. پس این رئال چندان هم بد نبود…

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی مقابل شریف: تیراسپول هم رئالی شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ