مورینتس:«رئال مادرید برخورد خوبی با بیل داشته»/ هیرو:«وینیسیوس نشاط را می آورد»

0

رئال مادرید نیوز : مورینتس و هیرو، دو فرناندوی تاریخی رئال مادرید روز پنجشنبه در مراسم لالیگا در پالاسیو ده کریستال حاضر شدند و در بازی دستگرمی فوتبال – تنیس حضور پیدا کردند.

مورینتس در مورد شرایط گرت بیل و صحبت های وکیلش که گفته بود که رفتار هواداران رئال با وی چندش انگیز بوده، گفت:” اگر وکیل بیل چنین چیزی گفته یعنی این که چنین نظری دارد. نظر من کاملا برعکس است. فکر می کنم که رئال مادرید برخورد خیلی خوبی با او داشته است. رئال مادرید به هیچ وجه به او مدیون نیست چرا که همیشه از او حمایت کرده و حتی وقتی که مصدوم بود، با او برخورد خوبی داشتند. رئال مادرید همیشه برخورد خوبی با بازیکنان داشته و تجربه من هم همین را می گوید. چمپیونزلیگ؟ همیشه فشار وجود دارد. در این تورنمنت اگر تیمی فشار را تحمل نکند یعنی این که اتفاق عجیبی رخ داده یا این که می توان گفت خیلی خیلی خوب بوده اند. گاهی مقابل حریفانی قرار می گیری که روی کاغذ ضعیف تر هستند اما امروز هر بازی می تواند برایت مشکل باشد. حقیقت این است که رئال مادرید منسجم است و در لالیگا نیز با شرایط مثبتی ظاهر شده اند. هواداران می توانند خوشحال باشند چرا که شرایط تیم خوب است. ماه نوامبر در سالهای اخیر همیشه از نظر نتایج و جدول سال مشکلی بوده است اما رئال در این ماه خیلی منسجم بود. درست است که تکلیف فصل ها در فوریه تا آوریل مشخص می شوند اما نحوه مدیریت مربی، شرایط رختکن، مصدومیت ها و آمادگی تیمی مهم است اما رئال حال حاضر هم در لالیگا و هم در چمپیونزلیگ شرایط خوبی دارد.”

فرناندو هیرو نیز در مورد شرایط رئال بیان کرد:” می دانیم که خیلی ها به  صعود از مرحله گروهی اهمیت نمی دهند. برخی آن را به شانس و قعره ربط می دهند اما حقیقت این است که تیم ها باید تا هفته ششم بجنگد اما رئال مادرید حالا در هفته پیانی برای صدرنشینی بازی می کند. هیرو را خیلی دوست دارم. بازیکنی است که نشاط را می آورد و خیلیم تفاوت است. بازیکنی است که در حرکات تک به تک خیلی خوب است، چیزی که در سالهای اخیر برای رئال مشکل ساز بوده است. او مثل زمان پیوستنش به رئال است هر چند که دقت بیشتری در ضربات آخر دارد. توانایی بی نظیری دارد و به خاطر فوتبال زیبایش و ریسک کردنش خوشحال هستم چرا که اگر در یک صحنه موق نشود برای صحنه بعدی تلاش می کند. برایش خیلی خوشحالم چرا که پیشرفتش در سالهای اخیر فوق العاده بوده است. حالا تفاوت مربوط به گلهاست اما باید گام مهمی به جلو بردارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مورینتس:«رئال مادرید برخورد خوبی با بیل داشته»/ هیرو:«وینیسیوس نشاط را می آورد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ