مارسلینو:«گاهی فوتبال ظالم است»/ سیمون:«رئال مادرید بدون کورتوا می باخت»

0

رئال مادرید نیوز: مارسلینو سرمربی بیلبائو در مورد شکست تیمش مقابل رئال مادرید گفت:” آنالیز امروز خیلی ساده است. امیدواریم شرایط عوض شود. سالها به عنوان مربی تلاش کردم و هرگز ندیده بودم که این قدر تلاش بی نتیجه باشد. باید بازییکنانم را تحسین کنم اما فوتبال گاهی بدشانسی می آورد. در بهترین شرایط فصلمان برنده نشدیم. فوتبال همین است. گاهی فوتبال ظالم است. تیم لایق شکست در این جا نبود اما باختیم.دقت کافی را نداشتیم و البته کمی هم بدشانس بودیم. دروازه بانشان، تیرک و … نقش داشتند. قبل از بازی فکر می کردم که خیلی بیشتر از ۲۰ دقیقه تحت فشار باشیم.”

اونای سیمون دروازه بان بیلبائو نیز گفت:” بهتر از رئال بودیم و سعی کردیم که ایده های خود را پیاده کنیم و به اهدافمان برسیم. سعی کردیم که موقعیت ایجاد کنیم. رئال مادرید در نهایت روی  یک ریباند برنده شد اما ما هم موقعیت داشتیم. باید به همین روند ادامه بدهیم.تلاش رئال مادرید خیلی خوب بود. تیم پرستاره ای هستند که تفاوت ایجاد می کنند اما اگر امروز کورتوا را نداشتند، یک امتیاز هم نمی گرفتند. کورتوا خیلی خوب بود و یکی از بنیان های رئال مادرید است. ”

دنی گارسیا دیگر بازیکن بیلبائو گفت:” از نظر روحی انگیزه گرفتیم چرا که این همان اتلتیکویی است که می خواهیم  ببینیم. کورتوا به من گفت که اگر لوکاس نبود، گل می زدیم چرا که خودش به توپ نمی رسید. نمی توان این قدر در این جا فرصت از دست داد. دو برابر بیشتر از چیزی که فکر می کردیم ، موقعیت داشتیم چرا که در برنابئو باید پیروز شوی.پاداش تلاش خود را نگرفتیم. “

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارسلینو:«گاهی فوتبال ظالم است»/ سیمون:«رئال مادرید بدون کورتوا می باخت»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ