تاریخچه بازی های آرسنال و منچستر یونایتد

0

تاریخچه و سابقه و آمار بازیهای رو در روی تیم های فوتبال آرسنال و منچستر یونایتد

این مسابقه که به داربی شباهت پیدا کرده قدمتی ۱۲۸ ساله دارد و از سال ۱۹۱۹ به این‌طرف یعنی ۱۰۳ سال است که هر دو تیم همواره در یک لیگ حضور داشته‌اند اما دشمنی بین ۲ تیم از اواخر دهه ۱۹۹۰ شکل گرفت، پیش از زمانی که آرسنال با ونگر به قدرت برسد و بین او و فرگوسن دشمنی شکل بگیرد.

نتیجه بازی منچستر یونایتد نتیجه بازی آرسنال اخبار منچستر یونایتد اخبار آرسنال

arsenal manchester united head to head

در مجموع ۲۳۵ رویارویی بین ۲ تیم در همه رقابت‌ها ۹۷ بار منچستر به پیروزی رسیده و ۸۵ بار آرسنال و ۵۳ دیدار هم مساوی تمام شده. منچستر ۳۵۴ گل به آرسنال زده و ۳۲۷ گل هم خورده.

آخرین جدال

ژانویه ۲۰۲۱ در آخرین نبرد منچستریونایتد و آرسنال، دو تیم در لندن به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون‌گل دست پیدا نکردند.

آمار بازی

۵۸) ۲۴ برد برای منچستریونایتد، ۱۶ برد برای آرسنال و ۱۸ تساوی در نبردهای رودرروی منچستریونایتد و آرسنال رقم خورده است.
۶) آرسنال در ۶ دیدار آخر لیگ برتری مقابل منچستریونایتد شکست نخورده است. توپچی‌ها ۳ برد داشته‌اند و ۳ بازی هم مساوی شده است.
۲) منچستریونایتد از ۱۴ بازی آخر لیگ برتری در روزهای پنج‌شنبه فقط ۲ بازی را باخته. ۸ برد و ۴ تساوی در دیگر دیدارها برای شیاطین‌سرخ ثبت شده.
۳) آرسنال در ۳ دیدار آخر مقابل منچستریونایتد کلین‌شیت کرده است. پیش از این ۳ دیدار در ۱۳ دیدار توپچی‌ها ۳ کلین‌شیت داشتند.
۶) کریستیانو رونالدو در ۱۵ دیدار مقابل آرسنال موفق شده ۶ گل به آرسنال بزند. تنها گل ستاره منچستریونایتد مقابل حریف لندنی در اولدترافورد آوریل ۲۰۰۸ به ثمر رسید.
۲) پیرامریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال در ۲ بازی آخر خارج‌ازخانه مقابل منچستریونایتد گلزنی کرده است. ستاره گابنی می‌تواند تبدیل به اولین بازیکن آرسنال شود که در ۳ بازی متوالی در اولدترافورد گل می‌زند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ